מדריד - ספרד 15.7.2018

ירדנו לחדר האוכל ושם חיכו לנו קפה,תה ושוקו ☕

כמה סוגים של קורנפלקס עם חלב כמובן 🥛

והכי מגניב דונאטס במלא צבעים 🍩🍥

אחרי ארוחת הבוקר הגיעו הילדים אל הכיתות בפעם הראשונה! הם עשו מבדקי שפה באנגלית או ספרדית לפי מה שהם בחרו והתחלקו לקבוצות לפי הרמות שלהם ! 📝

אחרי השיעורים אכלנו ארוחת צהריים ,נחנו קצת בחדרים ויצאנו לטייל במדריד ! 🇪🇸

הנסיעה הראשונה שלנו לכיוון העיר הייתה מלאת ציפיות השמענו שירים,צחקנו והתחברנו לילדים מכל העולם ! 🌎

ירדנו מהאוטובס בפלאסה דה אספניה שמענו הסבר קצר מהמדריכים הספרדים הנהדרים שלנו והתחלנו בהליכה קצרה לכיוון פלאסה מאיור !

ההליכה הייתה במרכז העיר אז נחשפנו בפעם הראשונה למדריד ,לחנויות לאנשים ולצבעים ⛲

כשהגענו לפלאסה דה מאיור -אחת הכיכרות הראשיות במדריד ומקום מאוד קלאסי ועתיק -הילדים יצאו לזמן חופשי -החלק האהוב עליהם !

כולם רצו לקנות גלידה וסטארבאקס בהתלהבות 🍦🥧🍰

כשנגמר הזמן החופשי המשכנו לטייל בעיר הלכנו לכיוון מקדש דבוד ובדרך עברנו ליד הארמון המלכותי של מדריד , התרשמנו מהמבנים ומהרחובות ונהנו מכל רגע 😊

כשהגענו למקדש דאוד קיבלנו הסבר קצר על המקדש ומשם עלינו חזרה על האוטובוסים לכיוון הקמפוס שלנו 🏡

הגענו בערך שעה לפני ארוחת הערב הילדים התקלחו והתארגנו לקראת מסיבת הפתיחה של הסאמר סקול !🎵🥁💃🕺

לאחר הארוחה התחילה המסיבה ,הייתה מוזיקה מקפיצה ורוב החברה השתתפו בריקודים ! המדריכים לימדו כל מיני ריקודים והילדים קלטו די מהר ונכנסו לקצב 😎

הילדים השתלבו עם ילדים מגרמניה,ספרד וארה"ב והסתובבו איתם במשך כל המסיבה ! רקדו ושרו ביחד תוך כדי שהם מלמדים את שאר ילדי המרכז כמה צעדים משלנו 🤸‍♀️🤸‍♂️

המדריכים הספרדים אפילו שמו כמה שירים בעברית לבקשת הילדים !

ממש מקסימים 😍😍

עד כאן להיום מחר מצפה לנו יום מהנה !