סקוטלנד + לונדון 15.7.2018

הארי פוטר והטיול האחרון

בוקר מוקדם ביותר של תרגיל אזעקת אש בו כולנו יצאנו מהחדרים ומהמגורים ב7:00 בבוקר!!!!

ואחר כך חזרנו לישון עד סביבות 9 וחצי בבוקר 😁

יצאנו ב10 לנקודת מפגש לקחת ארוחת צהריים ארוזה , מים וחטיף ויצאנו לדרכנו לכיוון האולפנים של הארי פוטר!

הגענו לאולפנים , נכנסנו והתחלנו להסתובב בכל האיזור יחד עם "דרכון" כזה שנתנו לנו שאפשר להחתים בכל מיני מקומות לפי ההוראות 🤩😍

חיפשנו את הגולדן סניץ' , צילמנו מלא , התלהבנו והמשכנו ככה עד שהגיע הזמן לצאת משם 😋

משם נסענו ללייסטר סקוור במרכז לונדון, בדרך כולנו הלכנו יחד לפריימרק שיש בו חלק גדול מיוחד של פריטים של הארי פוטר!!! Smileys

עשינו קצת שופינג והמשכנו ללייסטר סקוור . Smileys

שם קיבלנו כמעט שעה של זמן פנוי ... הלכנו לm&m's world , Lego world , חנות מוזיקה, חנות ספרים , פיצה , קרפים , קנינו מזכרות ועוד🤗😜

משם חזרנו לאוניברסיטה לארוחת ערב , לנוח ואחר כך לפעילות ערב אחרונהSmileys

בפעילות ערב היה ספיד דייטינג של ילדים מכל העולם , השתתפנו למרות שמחר אנחנו עוזבים אבל ככה או ככה חלקנו צחקנו והתחברנו וחלקנו קצת פחות . Smileys