מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

מוזיאון, אוכל ודיסקו

כמו תמיד הבוקר התחיל בהליכת בוקר למרכז והיום עשינו את זה ב15 דקות! (זה מעולה )Smileys

היו לנו שיעורים ממש כיפיים ושיתפנו פעולה אחד עם השני ועם המדינות האחרות .Smileys

הלכנו לאכול צהריים והיה אוכל ממש טוב, המבורגר , טורטיות, ירקות, קינוחים ועוד 😍🌯🍔🍟
אמנם לא כולנו אהבנו את מידת העשייה של ההמבורגר אבל סה"כ שרדנו .😂

לאחר הארוחת צהריים נאמר לנו שיש לנו הפתעה והוסיפו לנו טיול קצר למחר בערב לפורטבלו ביץ' !!!🤩🤩🤩

יצאנו למוזיאון ההסטורי הלאומי והיו לנו שעתיים להסתובב בו .
ראינו דברים מהממים ומעניינים מכל התקופות , הסוגים והתחומים , צילמנו תמונות , ניגנו על כלי נגינה ענקיים ועוד עד שכבר כאבו לנו הרגליים וראינו הכל😊

חזרנו לארוחת ערב במרכז ולאחר מכן הייתה לנו מסיבה בה רקדנו הרבה Smileys, שמנו את השיר TOY , חגגנו והתעייפנו !Smileys