סקוטלנד + לונדון 15.7.2018

היום שני , המבחן ואדינבורו

בוקררר טווב מסקוטלנד הרחוקה

השעה 7:30 ואנחנו כבר מחוץ לחדרים מחכים ללכת לארוחת בוקר ....כן..כן...אנחנו ב7:30 בבוקר

הלכנו כרבע שעה עד למרכז הלימוד , קצת גשום קריר אבל נעים!Smileys

הגענו לארוחת בוקר שהייתה נחמדה מאוד , לאחר מכן עשינו את המבדק -מחכים לשיבוצים!!!

לאחר מכן עשו לנו סיור במרכז שנדע איפה נמצא כל דבר ואז הלכנו לשיחת נהלים של המרכז והלימודים
ציפינו למשהו משעמם אבל הפתיעו והיה ממש ממש מצחיק! Smileys
קיבלנו כרטיס סטודנט ועכשיו זה רשמי😜

טיילנו קצת, ראינו את טירת אדינבורו מבחוץ ובמשך השבוע נלך אליה לסיור בפנים , היה לנו זמן חופשי והלכנו לטייל ,  לקנות שטויות , לאכול ועוד...
התחברנו עם האיטלקים וצרפתים קצת והצטלמנו הרבה .

חזרנו למרכז לארוחת ערב ולאחר מכן הייתה פעילות ערב של Quiz - טריוויה על אקטואליה עולמית , מונדיאל , מוזיקה, אוכל וסדרות בטלוויזיה
הקבוצה של מישל וגור , שני צרפתים ושני איטלקים ניצחו!!! גאים בהם 🤩

לאחר מכן עייפים ומותשים מהיום הארוך חזרנו למגורים והלכנו לקניות בסופר ליד לקצת שוקו ודברים שיהיו לנו לנשנש בזמן שאנחנו פהSmileys