לונדון Harrow Discovery 15.7.2018

לונדון כן מחכה לי!

שוב שלום,

היום הרביעי בסאמר סקול ואנחנו כבר יודעים כמעט הכל!

כרגיל התחלנו עם ארוחת הבוקר הקבועה השלנו, למדנו שאפשר לעשות מוזלי שווה עם היוגורט והפירות. קיבלנו מנות ארוזות לצהריים ויצאנו לכיוון מרכז לונדון!

אחרי נסיעה, ארוכה יחסית, הגענו לנהר התמזה המפורסם לשייט מפנק שאפשר לנו תצפית מרגשת על האתרים הבולטים של לונדון: גשר לונדון (שלא התמוטט למזלינו) בית הפרלמנט האנגלי, לונדון איי וכו'. חלקנו עלינו לסיפון האניה וחלקנו התפנקנו במושבים הנוחים למטה. הבנות כמובן הצטלמו מכל זווית אפשרית!! 📸📸😜😜

אחרי השיט עלינו לסיבוב בLondon eye🎡🚠🚠 וכל מה שראינו מלמטה על הנהר ראינו גם ממעוף הציפור מלמעלה! דווקא הביג בן ⌚לצערינו היה בשיפוצים (וכנראה יישאר ככה ל4 שנים הקרובות) אבל היה לא פחות ממדהים לראות את כל לונדון פרוסה לפנינו!

משם ג'יימס וסשה מצוות ארדמור שליוו אותנו במשך היום הובילו אותנו ברחבי העיר בwalking tour. 🚶🏼‍♂🚶🏼‍♂ פגשנו את לונדון, בירה אירופאית עמוסה וצבעונית, מלאה בבתי קפה ומסעדות, מבנים אירופאים מרשימים, פארקים ופסלים, נגנים וציירי רחוב 🎨שקישטו לנו את הדרך(אפילו פיקאצ'ו היה שם!). עשינו הליכה מכובדת דרך כל האתרים החשובים והיפים שיש ללונדון להציע, ומה היה לנו שם: westminster abbey💒 ששם המלכה הפכה להיות מלכה👑, park saint james שהוא הפארק הראשון בלונדון, משם לארמון באקינגהם🏰🏰 (נראה לנו שראינו את המלכה מגיעה במסוק), המשכנו בדרך והגענו לכיכר טראפלגר שנראתה תוססת ומלאת חיים, עוד כמה דקות של הליכה וסיימנו בcovent garden 🛍שמלאה בחנויות מתוקות ומקומות חמודים לאכול בהם.

בקיצור חווינו ונשמנו קצת אירופה!

כשחזרנו למרכז חיכה לנו קריוקי באודיטוריום וגם שם, כמו אתמול וכפי שניתן היה לצפות- הרמנו את האווירה ועשינו שמח לכולם!🎤🎤🎉🎉

מחר מחכה לנו יום למידה שלם וחוויותי!