מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

שישי ברגוע

ערב טוב הורים יקרים!
 
את היום שלנו התחלנו בהשכמה מאוחרת, ולאחריה בצעו הילדים את מבחן הסיום. הוא מהווה מסוים מדד לשיפור של הילדים מתחילת הסאמר סקול, אך הדרך הטובה ביותר לבחון את השיפור היא בדיבור. ולשמחתי, כל הילדים, כולם כולל כולם, מדברים אנגלית בביטחון. לעיתים אני מדברת איתם באנגלית ״ללא סיבה״ והם תמיד זורמים איתי. מוזמנים לנסות בבית! ;)
 
לאחר המבחן עבדנו הילדים על הפרויקט האחרון שלהם - רעיונות לאפליקציות. עם סיום השיעורים וארוחת הצהריים יצאנו לקצת זמן של שופינג/אכילת גלידה/מנוחה על כיסא נוח. עם סיום האתנחתא עלינו על מוניות והגענו לאולם הבאולינג המושקע. אנחנו מתגעגעים לישראל ונשמח לחזור, אך קשה שלא להתרגל לסטנדרט הגבוה של מקומות הבילוי באנגליה. לגבי יכולות המשחק שלנו... אסכם בקצרה ואגיד שיש עבור כולנו מקום לשיפור...
 
עם חזרתנו לקולג׳ נערך טקס הסיום, ה-graduation. לאחר מצגת עם תמונות מתחילת החולקו לילדים תעודות סיום לרקע מחיאות כפיים וקריאות עידוד.
 
כעת אנו במגורים, מתארגנים למסיבת סיום. מחר אנו נוסעים ללונדון, שם נשוט בסירה בנהר התמזה, נעלה על הלונדון איי וכן נסייר ברחובות ונקודות ציון כמו הביג בן וארמון בקינגהאם.
 
שתהיה לכם שבת של מנוחה ורוגע,
שרון.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה