מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

לונדון לא מחכה לנו!

הורים יקרים שלום!
 
היה לנו יום פשוט מ ד ה י ם ! Smileys
התחלנו אותו עם ההצגות של הילדים. הצגה אחת עסקה בצוות האנגלי (שנהנה מאוד מכך), השנייה בתאבת בצע, בה הגיבורה זכתה בכל הקופה (לא נשפוט) אילו ההצגה השלישית בקנאה. שמחתי לראות את הנערות והנערים מפגינים כישורי משחק, ועוד באנגלית! זהו מעמד לא פשוט, מרגש מאוד ומלחיץ, אך הם צלחו אותו בהנאה.
 
לאחר ההצגה נסענו ללונדון. תחילה נכנסנו למוזיאון מאדאם טוסו. הילדים הצטלמו עם שלל בובות שעווה, מכוכבי רוק, אגדות ספורט וכלה בכוכבי קולנוע ובני אצולה היסטוריים. עם תום הבילוי, המשכנו לCovent Garden, שם היה לילדים זמן לאכול ולרכוש עוד אי אילו בגדים ומתנות ופינוקים.
 
את הערב חתמנו במחזמר ״מאמא מיה!״. איזו הצגה נהדרת קיבלנו! שחקניות שחקנים מוכשרים, תלבושות צבעוניות ושירים נהדרים. אולם התיאטרון בו שהינו היה מרשים גם הוא; קיים מעל 100 שנים, ונראה כל כך יוקרתי (״פנסי״, כפי שתיארו הילדים), שהרגשנו במעמד מיוחד. בסיום ההצגה השחקנים עלו להדרן, ואנחנו קמנו מן המושבים שלנו ורקדנו בשמחה גדולה. נהנינו מאוד מן ההופעה הזו, וכמובן, מכל ההומור הבריטי שהינו מנת חלקה.
 
מצרפת לכם חלק מהתמונות שהילדים הספיקו לשלוח לי. מוזמנים לדרוש מהם עוד!
ביינתים, שיהיה לכם שישי נהדר ורגוע,
שרון
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה