מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

יום רגוע באוקספורד...

הורים יקרים שלום!

 

היום התעוררנו ליום רגוע, הפוגה קלה מכל ימי הטיול שהיו לנו בשלושת הימים האחרונים. פתחנו את הבוקר עם השיעורים. השבוע הילדים עוסקים בכיתות בנושא הבידור. בשיעור הראשון הם ניהלו דיונים, באנגלית כמובן, בנוגע לנושאים כמו - מהם היתרונות והחסרונות בלהיות בתעשיית הבידור או האם האם בעד או נגד שילוב של ילדים בתעשייה ומהן ההשלכות.

 

בשיעור השני התלמידים התבקשו לעבוד על הפרוייקט השבועי שלהם, אשר יהיה הכנת מחזה. חלק יעסקו בכתיבה, חלק יעסקו במשחק - לבחירתם. המחזות יוצגו ביום חמישי. לא יכולה לחכות! אני מתרגשת מאוד! במיוחד לאחר היצירתיות שהפגינו בפרוייקטים הקודמים...

 

לאחר השיעורים יצאנו לעיר וקיבלנו סיור מודרך מסטודנט שלומד בעיר. הוא סיפר לנו מעט על ההיסטוריה של אוקספורד: תחילה הייתה עיר רגילה, אך סטודנטים החלו להגיע ללמוד בה. אותם סטודנטים התקבלו בברכה מצד אחד, שכן היו עשירים ותרמו לעושרה של העיר. מצד שני, הם גם התנהגו בצורה לא הולמת, התפרעו בעיר וכן היותם ממעמד גבוה יותר לא עזרה לגשר בין הפערים. לעיתים, המתיחות בין התושבים המקומיים לסטודנטים גבתה קורבנות, ובאחת הפעמים אף גבתה את חייהם של כמעט 70 סטודנטים. כמו כן, העיר נשרפה עד הקרקע ארבע פעמים! בסיור ראינו גם קולג' שאליו מתקבלים בכל שנה רק 2 סטודנטים. מכניס לפרופורציה את מבחן הפסיכומטרי...

 

לאחר הסיור יצאנו למדשאה בכדי לבצע פעילות של מיני אולימפיאדה. לאחר מספר אתגרים, העדיפו הילדים לחזור למשחק השבויים (אולי אתם מכירים אותו כחיי שרה/חוממות/חממות), והמשכנו את הבילוי בזריקות כדור אחד על השנייה, עידוד באנגלית וכן גם בצרפתית.

 

מותשים, הלכנו לאכול ארוחת ערב. אחריה חזרנו למגורים, שם החבר'ה העסיקו עצמם בהכנת צמידים, משחק פוזבול, ביליארד או סתם בילוי יחד באזורים המשותפים.

 

מחר נלך לשייט בנהר וכן לקצת זמן שופינג - זה הזמן להזכיר להם מה אתם רוצים לקבל ;)

עד אז,

שרון

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה