מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

הטיול לטירת וינדזור!

הורים יקרים שלום!

 

היום נסענו, באוטובוס קומותיים (סופסוף!) לטירת וינדזור, אחד ממקום מגוריה של המלכה ובני משפחתה. חיכינו לא מעט בשביל להיכנס בתור, אך זה היה שווה את זה. הטירה היא אטרקציה תרבותית שאי אפשר לדלג עליה בביקור באנגליה.

 

הלכנו בין חומותיה, התרשמנו מהבנייה, הישנה והחדשה. לאורך הטירה ראינו גם ציירות וציירים שתפסו עמדה מסוימת, וציירו את הטירה. בהמשך היום ראינו את הציורים מוצגים בתערוכה באזור הקניות הסמוך שבו בילינו. כך זכינו גם לצרוך אומנות. לאחר ששוטטנו בטירה והתרשמנו, לא יצאנו ממנה מבלי לצפות בשומרים האנגלים. צפינו בהחלפת משמרות, וכן זכינו לקבל שאגה מהחיילים שהתהלכו באזור, וצעקו עלינו "Make Way!". החיילים האלו לוקחים ברצינות רבה את עבודתם כידוע, אולי רצינות רבה מדי, כאשר הם ממשיכים ללכת גם אם יש תייר בדרכם.

 

בסיום הסיור הלכנו למדשאה שנמצאת סמוך לטירה, אותה מדשאה שניתן היה לראות בטלווזיה בעת חתונתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל שהתקיימה השנה. באותה מדשאה אנחנו שיחקנו משחק כדור. הזמנו את הצרפתים אלינו, ובמשך שעה שלמה שיחקו כולם יחד. נהנינו מאוד! ולמדנו כמה מילים חדשות בצרפתית... 

 

לבסוף, קיבלו החבר'ה זמן חופשי במרכז הקניות, ולאחריו הלכנו לאכול במסעדה. חזרנו מותשים למגורים. הילדים עכשיו בחדרים שלהם, מתכוננים לבילוי שמחכה לנו מחר - Thorpe Park.

מוזמנים להתרשם מן המתקנים באתר של הפארק -

https://www.thorpepark.com/rides

 

ביינתים, שיהיה לכם שבוע מעולה ויום ראשון קליל Smileys

אנחנו מסתדרים כאן ;)

שרון

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה