מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

יום רביעי בסאמר סקול!

הורים יקרים שלום!

 

היום התעוררנו אחרי שינה ערבה ליום מעניין במיוחד.

במהלך השיעורים הילדים חולקו לקבוצות והמשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם. שמחתי לשמוע שהם עבדו יחד בקבוצות ושוחחו באנגלית. בסופו של דבר, צבירת ביטחון באמצעות דיבור חשובה מאוד עבור רכישת השפה. אני גם מבחינה כי הם מנהלים יותר ויותר שיחות עם המדריכים האנגלים והילדים מהקבוצות השונות. איזה כיף!

 

לאחר הפסקת הצהריים יצאנו לקריסט צ'ורצ' קולג'. נכנסנו פנימה לסייר בין כותליו, עברנו בנקודות ציון מעניינות, הן מבחינה היסטוריה והן מבחינת סצנות מהארי פוטר. אחד המקומות המרשימים בקולג' הוא חדר האוכל, המכיל, בין היתר, דיוקנים של חברי קולג' מפורסמים, ביניהם המלך הנרי השמיני, אשר ייסד את המקום ב1546. כמו כן, זכינו לראות את סידור השולחן במקום, שכולל, בין היתר, 3 מזלגות, 3 סכינים ו2 כפיות עבור כל סועד.


לאחר הסיור וההתרשמות, המשכנו לסיבוב בעיר, ולבסוף חזרנו לארוחת הערב. לאחריה, הגיע הילדים חולקו לקבוצות ושיחקו במשחק "אליבי". הם נאלצו להשתמש באנגלית שלהם, וכן ביכולות טקטיות, בכדי לחקור שני "חשודים" במשחק. אני תמיד שמחה לראות את החבר'ה שלנו מצטיינים בפעילויות האלו. מביאים הרבה נחת ;)

 

בתום המשחק התכנסנו לפעילות הערב - ערב כשרונות. שמחנו מאוד לראות את כל מי שהופיע, כל מי שנתן מעצמו להצלחת הערב, נחשף והתרגש. כאשר חזרנו למגורים ניצלנו את המומנטום והמשכנו לנגן ולשיר על הדשא.

 

את היום הזה סיימנו עם חיוך גדול על הפנים, והתרגשות גדולה בלב.

כבר מחכה למחר! מצפה לנו החלקה על הקרח, ומסיבה בערב.

ביינתים, שיהיה לכם שישי רגוע ומהנה,

שרון

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה