Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

יום שישי אחרון באנגליה!

שלום לכולם,

אתמול חזרנו מאוד מאוחר מלונדון והיינו סחוטים מיום מתיש ואנרגטי. לכן קמנו מאוחר מהרגיל Smileys

מיד לאחר מכן חילקנו כספים ומיהרנו לצאת פעם נוספת לבאת', הפעם נסענו באוטובוס מקומי, שתי קומות! בבאת', היה לנו כשעה לעשות קצת שופינג, לאכול, סתם להסתובב בבאת' ולהנות מזמן חופשי.Smileys

לאחר מכן חזרנו לעשות את הפעילויות האחרונות שלנו לסאמר סקול. וחלקנו כבר התחלנו לארוז לקראת יום ראשון שמתקרב בצעדי ענק.Smileys

לפני ארוחת הערב עשינו קידוש עם לחם הדומה לחלה ומיץ ענבים שרק קצת דמה לתירוש. ואפילו הראנו לעוד מדריכים שלא ראו לפני, איך מקבלים את השבת בישראל.

אכלנו ארוחת ערב והתכוננו לקבלת התעודות שלנו.Smileys

בדרך נתקלנו בגשם הראשון שלנו כאן, רק אתמול אמרתי לאחד הילדים שהיה לנו מזג אויר מושלם! וכמה מזל היה לנו! מקווה שהגשם לא יעצור אותנו מחר..

הגענו לאולם הגדול, שם כל קבוצה קיבלה את הספרים ותעודת סיום. ציוני המבחנים עלו אצל כולם משמעותית, ניתן לראות את השיפור הגדול. התחילו להקריא את רשימת המצטיינים של הקורס. בשבילי כולם מצטיינים!Smileys

משם המשכנו למסיבת דיסקו! היה כיף, מלא אנרגיות ומוזיקה מרקידה. המסיבה האחרונה שלנו בסאמר סקול!

לכבוד היום השישי האחרון החלטנו לפנק את כולם בפיצה!! לא הייתה התרגשות גדולה מזו!

היום נגמר בכיף ובשמחה, מנצלים את הרגעים האחרונים וממשיכים להתגעגע הביתה..