ברייטון 29.7.2018

יום שני בברייטון😍👌

אז, סוף סוף השתפר מזג האוויר!!!

קמנו בבוקר מלאי אנרגיות אחרי לילה ארוך של שינה (סוף סוף) להתחיל יום מלא בסאמר סקול!!!

אכלנו ארוחת בוקר אנגלית קלאסית, קורנפלקס, יוגורט, קוראסונים (!!!) ביצים, ופירות...🤗🍓🍌🍏

לאחר ארוחת הבוקר התחלנו יום עמוס וכיפי!

ניגשנו למבחן חלוקה לרמות, ✏📄 המורה שהייתה איתנו בכיתה הייתה מצחיקה וכייפית, המבחן היה אחלה ואחריו הייתה לנו הדרכה על Ardmore ו- Kahoot!! היה כיף ממש וקליל

אחרי המבחן הייתה לנו הפסקה קצרה ואחריה הלכנו לאכול צהריים בחדר האוכל. הארוחה כללה נקניקיות צמחוניות, פירה, פסטה, בולונז עוף (כן יש דבר כזה מסתבר) סלט בהרכבה אישית, ג'לי, פירות ופרוסות עוגה לקינוח.

חגגנו יום הולדת לאריאל!!! עם בלונים ועוגת שוקולד טעימה שחוסלה מאוד מהר...🎈🎈🎈🎂

לאחר ארוחת הצהריים הייתה לנו הפסקה שבה כבר התחלנו להכיר ילדים ממדינות אחרות ולהתחבר אליהם וממש נהנינו.

משם המשכנו לפעילויות ספורטיביות במגרש- כי סוף סוף יצאה השמש ומזג האוויר השתפר!!

נפגשנו שוב עם ילדים מכל העולם והקבוצות היו מעורבות והייתה לנו ההזדמנות לדבר קצת (הרבה) אנגלית ולתרגל את השפה.

מיד אחרי פעילויות הספורט הלכנו לאכול ארוחת ערב, בארוחה היה לנו שוב סלטים מגוונים, פסטה עם רוטב עגבניות, עוף בקארי, ולקינוח שוב ג'לי :) קיבלנו כל אחד עוגיית מזל לשבועיים הנפלאים שלפנינו!!!

אחרי הפעילויות הספורטיביות היו לנו את פעילויות הערב שלנו, נהנינו מאוד, התגבשנו כמכלול עם כלל הקבוצות שהגיעו לברייטון, ובעיקר התחברנו לקבוצה האיטלקית😉

סיימנו את היום שלנו עם מצברוח טוב והרבה אנרגיות למחר, יום חדש ונפלא!!!