ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

חוזרים הביתה

היום האחרון שלנו בסאמר סקול נגמר והגענו הביתה להורים ולמשפחות האהובות.💓

מה היה לנו היום?

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר כמובן, הוצאנו את המזוודות מהחדרים והחזרנו את המפתחות.

עלינו לחדר הגדול לפעילות סיכום שגלי וליאור המקסימות הכינו.

כל אחד כתב לאחרים ברכות וזה היה ממש מרגש לקרוא את הכל אחר כך.

שיר ותמר אמרו מילות סיכום מרגשות וחילקו לנו תמונה של כל הקבוצה שתהיה לנו מזכרת.

לאחר מכן הגיעה ארוחת הצהריים שלנו- פיצות !!!!🍕🍕 היה טעיםםם.

המשכנו את היום שלנו בהליכה אל המרינה עם בקו המדריך ושם שיחקנו באולינג. היה מממש כיף ואחר כך גם היה לנו זמן חופשי לשחק ביליארד, לאכול פופקורן ומשחקי וידאו.

חזרנו למרכז ועשינו צ'ק אין, ארגונים אחרונים לקראת הנסיעה וקיבלנו את הארוחות הארוזות.

הגיעה השעה לעזוב את המרכז, וזה היה בדיוק כשהקבוצה החדשה של הישראלים הגיעו. מאוד קינאנו בהם אבל הפעם זה תורנו להיפרד. אמרנו שלום לכל המדריכים האהובים- בקו, אלבה, פביו וכמובן למנהל המרכז סטיוארט ועלינו על האוטובוס.

הנסיעה היתה ארוכה ובסופה הגענו אל נמל התעופה לוטון. לא היה לנו הרבה זמן אבל תקתקנו את כל התחנות- שליחת המזוודות, בידוק בטחוני ודרכונים והגענו אל הדיוטי פרי. קיבלנו ממש מעט זמן בדיוטי פרי אבל הנסיעה הביתה היתה חשובה יותר!

עלינו על המטוס, התחלנו את טיסת הלילה ומיד נרדמנו. הגענו לארץ בשעה 6 וחצי, שעון ישראל. כבר התרגשות לקראת ההורים והמשפחות היתה בבטן, אבל ממש לא רצינו להיפרד זה מזו.

יצאנו עם המזוודות אליכם, המשפחות וקיבלתם אותנו באהבה, חיבוקים ונשיקות, ניגבץם את הדמעות ונסענו הביתה.

יקח לנו כמה ימים לעכל את החוויה המטורפת שעברנו, אבל עכשיו אנחנו רק רוצים קצת אוכל של אמא ולספר לכם את הכל.

תם ונשלם הסאמר סקול שלנו בברייטון.