ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

לקראת סוף השבוע

הורים יקרים ומשפחות אהובות!

עוד יום מהנה עבר עלינו. היגע הרגע לשתף ולעדכן...

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר וממנה הלכנו לדשא הגדול והתארגנו ליציאה לפעילות.

התפצלנו כל אחד לפי רצונו לפעילויות- הוקי, פוטבול, פעילות משימות במזח, ריקוד...

בפעילות המשימות במזח היה עלינו להמציא ריקוד, לכתוב כתובת באמצעות אבנים, להצטלם עם שחפים ועוד...

ומי שסיים נהנה מזמן חופשי עד שחזרנו למרכז.

יצאנו להפסקת הצהריים שלנו ואכלנו ארוחת צהריים שכללה חזה הודו, תפוחי אדמה, פסטות, סלטים, נודלס, ירקות חתוכים, קינוח ועוד...

נחנו והכרנו חברים חדשים מהעולם.

לאחר מכן נכנסנו לכיתות הלימוד והמשכנו לעבוד על הפרזנטציה של הפרוייקטים שהכנו בימים האחרונים.

בחלק השני הצגנו את הפרוייקטים- עיתונים, סקרים, מצגות ומשחקים שקשורים לארדמור (בית הספר לשפות שלנו).

הפרזנטציה היתה מאוד מרגשת, עמידה מול קהל, ולדבר באנגלית ולהציד משהו שעבדנו עליו, אבל צלחנו את המשימה והיינו בהחלט מקור לגאווה!!!

לאחר השיעורים יצאנו להפסקת ארוחת הערב ובה היו פיצות (!!!!!!!), צ'יפס, צ'יפס בטטה, שעועית, כרובית, סלטים, פסטות, ירקות חתוכים, עוגת שוקולד... היה טעים!

משם ישבנו בדשא ביחד ושיחקנו משחקים בינינו עד שנגמרה הפסקת הערב.

אחר כך התאספנו בדשא הגדול לפעילות בין כל הקבוצות- בה היו לנו כל מיני תחרויות והמטרה היתה לשמור על ביצה שלא תשבר! היה קורע מצחוק :)

הנה הסתיים לו עוד יום בחוויה המהממת שלנו, נעדכן מחר :)