ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

איסטבורן שלום!

שלום וערב טוב לכל המשפחות האהובות שלנו!

אנחנו מתגעגעים מאוד אבל עם זאת נהנים בטירוף.

אז הגיע הזמן לספר לכם על היום המופלא שעבר עלינו:

התעוררנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר, שמנו תיקים על הגב ונפגשנו בדשא הגדול.

עלינו על האוטובוס עם אלבה ואלני המדריכות, ונסענו נסיעה של כ-40 דקות לעיירה בשם איסטבורן.

כל הדרך היתה יפייפיה, כמו ציור- תמונות בהמשך.

הגענו לאיסטבורן- עיר יפייפיה  שנמצאת על החוף, אווירה קצת אחרת מברייטון.

התהלכנו בין רחובותיה, ראינו המון דוכנים של מזכרות, פירות, ספרים בבעלותם של זקני העיר, והיה לנו זמן חופשי להסתובב שם, לעשות שופינג, לאכול ולזלול וכמובן- קפה בסטארבקס!

היינו גם במזח של איסטבורן, בו הצטלמנו כמובן ועלינו על האוטובוס בחזרה לברייטון.

הגענו לברייטון היישר לארוחת הצהריים- בה היו לזניה, פסטות, לחם שום, סלטים, ירקות חתוכים, קינוח ועוד...

נחנו את מנוחת הצהריים שלנו והתחלקנו לשיעורים.

בשלוש שעות הלמידה שלנו למדנו על סוגי אוכל, עשינו כתבות לעיתון וכמובן התחברנו עם ילדים חדשים.

מהשיעורים יצאנו להפסקת הערב- אכלנו ארוחת ערב שכללה ניוקי במגוון רטבים, סלטים, קינואה, פסטות, ירקות חתוכים, פירות, קינוח טעים מאוד- אקלר!

ישבנו עם חברים חדשים- מסין, צרפת, גרמניה, ספרד ועוד...

לאחר מכן התקבצנו בדשא הגדול והתחלנו בפעילות- "מצא את דוקטור ארדמור"- התחלקנו לקבוצות קטנות, קיבלנו משימות למצוא את כל מדריכי האקטיביטיז (activity leaders)- וכל פעם כשמצאנו אחד מהם קיבלנו עוד משימה מצחיקה... עד שבסוף מצאנו את דוקטור ארדמור!!!

היה לנו יום מצחיק ומלא בחוויות, לא מאמינים שתכף עובר (עוד) שבוע!