ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

עוד יום מהמם עבר עלינו בברייטון היפה,

והנה הגיע הרגע לספר.

הורים יקרים ומשפחות יקרות,

בטח ישמח אתכם לדעת שאנחנו כבר מתחילים להרגיש פה בבית.

מיום ליום מכירים יותר חברים, לומדים ומדברים אנגלית, רואים מקומות ונהנים בעיקר.

מה היה לנו היום?

בבוקר התעוררנו לארוחת בוקר נחמדה עם ביצה מקושקשת, קורנפלקס, צנימים, ריבות ועוד דבר אחד מוזר- תפוח אדמה מטוגן. הבעיה היתה שכולנו חשבנו שזה וופל בלגי, בגלל איך שהוא היה נראה, ורק לאחר הביס הראשון התבררה לנו הטעות.

לאחר ארוחת הבוקר התפצלנו לכיתות הלימוד. היום המשכנו לעבוד על הפרויקט שלנו- המצאה מיוחדת שמחר נציג בפני יתר הכיתות. התגבשנו עם עוד ילדים מהעולם והתנסינו עוד קצת בשפה האנגלית.

משם יצאנו להפסקת הצהריים ובה הכרנו עוד חברים חדשים! רקדנו איתם יחד ושרנו שירים, ואפילו ישבנו יחד בארוחת הצהריים!

ארוחת הצהריים כללה נודלס עם דג ברוטב קארי, פסטה ברוטב עגבניות, ירקות, לחם, ועוד...

בתום הפסקת הצהריים התארגנו ויצאנו אל ה- SEA LIFE CENTER!

לאחר הליכה של כ-20 דקות הגענו אל המקום, בו היו המון אקווריומים בכל מיני גדלים עם דגים, צבי ים, חתולי ים, כרישים קטנים, סוסוני ים, מדוזות ועוד המון חיות יפייפיות.

כשסיימנו לסייר בין הדגים וחיות הים, היה לנו קצת זמן חופשי והלכנו למזח, שנמצא ממש ליד. במזח הסתובבנו בין דוכני האוכל, ראינו שחפים ענקיים, חלק מהקבוצה טיפסו על מתקני השעשועים המפחידים ושיחקו משחקי וידאו.

עם חזרתנו למרכז, נחנו קצת ואכלנו את ארוחת הערב- היו תפוחי אדמה, פסטה, סלט, ירקות חתוכים, והיה אפילו שניצל!!! הזכיר לנו את הבית... :) אבל כמובן שאין ולא יהיה כמו השניצל של אמא!

לאחר הפסקת ארוחת הערב, חלק מהקבוצה צפו במשחק של אנגליה-קרואטיה. בהחלט רגשות מעורבים לאחר ההפסד של אנגליה!

וחלק מהקבוצה השתתפו בפעילות הערב- חידון ברייטון! ענינו על כל מיני שאלות, זיהינו פרצופים, גילינו דגלי מדינות, פתרנו תפזורת מסובכת וכל זה עם עוד ילדים מכל העולם.

בסוף החידון לימדנו כמה ילדים משחק "תופסת זוגות" והוצאנו הרבה אנרגיות!!!

שניה לפני שהולכים לישון, אנחנו מתחברים עם עוד חברים מהעולם...