לונדון ברונל Discovery 29.7.2018

יום שבת בברונל- נוסעים לאוקספורד! :)

שלום לכל המשפחו היקרות!!  כמה שאנחנו מתגעגעים!

אחרי שהיה אתמול יום חם למדי, התעוררנו הבוקר לבוקר די קריר (שהתחמם מאוד מהר...)

אבל לא כל כך שינה לנו, כי היום היה יום של טיול!! :)

כשסיימנו את ארוחת הבוקר, הזדרזנו לפגוש את דניאל- האקטיביטי לידר שלנו להיום. אספנו את ארוחות הצהריים ועלינו על האוטובוס שחלקנו עם הקבוצה של האיטלקים.

נוסעים לאוקספורד!!

התחלנו בטיול רגלי שדניאל הדריך-

עברנו ליד מגדל שעון שנבנה במאה ה 14🕘, ליד קולג׳ הכנסייה שהמבנה שלה (בן יותר מ400 שנה) שימש השראה לבית ספר הוגוורטס שבסרטי הארי פוטר ⛪⚡, עברנו ליד ספרייה שמכילה בתוכה 600 אלף ספרים וליד עוד אחת שמכילה 11 מליון ספרים (😱😱😱) והיא אחת מבין 6 ספריות באנגליה אשר מחזיקות בעותק של כל ספר שאי פעם יצא לאור באנגליה!!!!📚📚📚

הסתובבנו עוד קצת באיזור אוניברסיטת אוקספורד, ממש זאת מהמילון📖, ולאחר מכן המשכנו לסיור בטירת אוקספורד🏰. שם, גברת נחמדה בתחפושת לימדה אותנו על המלכה ויקטוריה👸🏼 וביתה מתילדה, ועל הטירה שחלקים ממנה נבנו לפני יותר 1000 שנים🏰!!

היא סיפרה לנו על העונשים המוזרים שהיו שם, בעיקר בימי הביניים, ושהטירה שימשה כבית כלא עד לשנת 1996 והתנאים בה היו נוראיים! היה ממש מעניין🤓🤓

כשנגמרו כל הסיורים יצאנו לזמן שופינג וכולנו נהרנו, איך לא, לסניף ענקי של פריימארק!! 🤩🤩

🛍🛍🛍🛍🛍🛍

אכלנו, טיילנו, קנינו, ונסענו חזרה לברונל...😋🙃😆😉

בערב הייתה לנו פעילות ״אתגר הסלפי״, שגרמה לנו להתרוצץ בכל רחבי הקמפוס.. אבל היה ממש כיף 🙂🙂