מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד 3 ימים! - 07/11/2019

עוד רגע וטסים! ההתרגשות בשיאה!! שלום/Hola לקבוצת ספרד המהממת !   ההתרגשות בשיאה! ממש בקרוב נתחיל יחד ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

יום שלישי בברונל- מאדאם טוסו ומחזמר

הורים יקרים! מה שלומכם? 😘😘😘

היום השלישי היה נהדר וכבר טיילנו בלונדון!!! הגיע הזמן לספר לכם קצת 😜

פתחנו את היום מוקדם בבוקר עם תרגיל אש🔥.. בשעה 7:00 בבוקר הפעילו את אזעקת האש🚨 במגורים והיינו צריכים לצאת מהר החוצה..😪

חזרנו לחדרים, סיימנו להתארגן ויצאנו לארוחת הבוקר 🥐🥞☕ נרגשים לקראת החלוקה לכיתות!🤓

בשעה 8:50 הגענו לבניין הכיתות, גילינו באיזה רמה שובצנו ולאחר מכן התחיל השיעור הראשון שלנו בברונל!📚
השיעור היה מהנה מאוד! התרגשנו ללמוד עם סינים, יפנים ואיטלקים בכיתה!🇮🇹🇯🇵🇨🇳
בשיעור השני היה לנו שיעור פרוייקטים. שיעור הפרוייקטים מועבר בקבוצות קטנות ובצורה חווייתית והיה ממש כיף ללמוד לשם שינוי 🙃👩🏼‍🏫

בתום השיעור מיהרנו לחדרים כדי להתארגן ליציאה מהמרכז.🎒👟

אכלנו בזריזות את ארוחת הצהריים 🍗 ויצאנו לנקודת המפגש- ליד הפסל של האדריכל ברונל, שם פגשנו את דניאל, אקטיביטי לידר בריטי נחמד שמסתובב תמיד עם כובע מגניב! 🙋🏿‍♂🧢

לונדון אנחנו מגיעים!🇬🇧 התחנה הראשונה הייתה מוזיאון השעווה מאדאם טוסו🕺🏼! מוזיאון מרהיב ומלא בבובות שעווה מכל המינים והסוגים💃🏼🕺🏼🕴🏽

התחנה השניה הייתה המחזמר 🦁"מלך האריות"🦁 שהוצג באולם ענקי ויפייפה!
התפאורה, הרקדנים, התלבושות והקולות היו מדהימים ומלאי עוצמה. יצאנו משם המומים מגודל היופי וההשקעה!