לונדון ברונל Discovery 15.7.2018

יום שביעי - 21.7.19

קמנו לבוקר קריר והתארגנו ל׳טיול של שבת׳ בעיירה אוקספורד!
התלבשנו, אכלנו ארוחת בוקר אנגלית קלאסית (ביצה מקושקשת, נקניקיות, צ׳יפס אפוי, שעועית, טוסטים, תה, קפה ופירות!) 🍞☕🍽🍌🍎

כשסיימנו לאכול, לקחנו ארוחות צהריים ארוזות שכולות סנדוויץ׳ לבחירה (טונה, גבנצ, נוטלה), פרי, חטיף שוקולד, חטיף צ׳יפס ובקבוק מים. 🥙

נסענו באוטובוס גדול - חלקנו אותו עם הקבוצה של האיטלקים ככה שכולנו שמחנו מאד 😍

הגענו לאוקספורד ועשינו סיור עם דניאל-המדריך המקומי! דניאל הסביר לנו על מבנים חשובים בעיירה כמו - הספרייה העתיקה שיש בה 11 מיליון ספרים! 📜📚

בנוסף ראינו כנסיות עתיקות, ובכללי - היה כיף להסתובב שם בגלל הארכיטקטורה העתיקה והמיוחדת 🏫🏛

אחרי זה היה לנו זמן חופשי ועשינו המון שופינג! 👞👒👡👔

לאחר מכן, התאספנו בבית הכלא העתיק של אוקספורד, שעכשיו משמש כבית מלון יוקרתי! ✨

עלינו על גבעה, אשר בעבר שימשה משפחות לנקודת תצפית על הוצאות להורג של פושעים (כן,כן - פעם זה היה בילוי של שבת, משפחות היו עושות פיקניק על הגבעה וצופות במחזה הלא מלהיב הזה) 🤢🤢

עשינו סיור בתוך כמה חדרים אשר לא שופצו, ממש רואים איך בית הכלא נראה מבפנים!☠

אחרי זה היה לנו עוד קצת זמן לשופינג כי לא הספקנו לקנות מספיק בפעם הקודמת!
עלינו לאוטובוס ונסענו חזרה לברונל 🌷

שמנו את השקיות עמוסות הקניות בחדרים ורצנו לחדר אוכל להספיק לארוחת ערב טעימה... המבורגרים בלחמנייה וצ׳יפס!!! (ואפילו היה המבורגר צמחוני!) 🍟🍔

אחרי ארוחת הערב הלכנו לפעילות ערב - יכולנו לבחור בין טריוויה באנגלית לבין ספיד-דייטינג - מדברים עם ילדים מכל העולם על נושאים שונים! היה כיף לשמוע דעות שונות של אנשים 👨‍👩‍👧‍👧👨‍👨‍👧‍👦