מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 15.7.2018

יום שישי - 20.7.18

הנה עבר לו כמעט שבוע ואנו מרגישים כאילו אנחנו מכירים כבר מלאאא זמן!! עברנו כל כך הרבה חוויות יחדיו וכל יום מלא פעילויות וחוויות חדשות ומרגשות!

 התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר כרגיל המשכנו לשיעורי האנגלית שלנו בהם למדנו על אוכל והמצאנו מאכלים חדשים.
 

סיימנו את הבוקר והלכנו לאכול ארוחת צהריים מפנקת! היום הכינו פיצה ממש טעימה, צ'יפס, דג ועוד ומבחר סלטים! אכלנו בתאבון וצברנו עוד אנרגיות להמשך היום ולפעילות הבאה. 
 

לאחר מכן, כיוון שאנו כבר כמעט שבוע פה, הגיע הזמן לעשות כביסה!! 😁 לקחנו את כל הבגדים והלכנו למכבסה של הבניין ועשינו כביסה יחד!! (תראו בתמונות👏👏👏) 

אח"כ כיוון שיום שישי, רצינו לקבל את השבת ולהרגיש תחושה של בית. עשינו יחד קבלת שבת! היה מאוד יפה, שרנו קצת יחד ושתיתו מיץ ענבים. הכינו לנו חלה במיוחד בשבילנו!! בירכנו ושתינו ואכלנו מהחלה ושמחנו להיות יחד ברגע מיוחד זה😊

בנוסף, עשינו פעילות נחמדה רק עבורנו! ישבנו במעגל וכל אחד דיבר וחלק חוויות מהשבוע. היה ממש כיף לחלוק ולראות כמה דברים עברנו יחד השבוע!

אחרי הקבלת שבת הזמנו לנו KFC ואכלנו בכיף!!

לקינוח, הדובדבן שבקצפת, בערב הכינו לנו מסיבה מגניבה עם מוזיקה וריקודים!! כווווולללםםם היו שם. 🎊🎊🎊🎊 שמענו שירים, רקדנו, דיברנו ובילינו יחד עם כל החברים החדשים!

מחר מחכה לנו יום טיול נוסף!! מחר אנחנו נוסעים לאוקספורד ואנחנו כבר ממש מתרגשים לקראת היציאה ולא יכולים לחכות! מחר נספר לכם הכל על איך היה😁 

עד אז, לילה טוב🌛🌛

אביה, נוגה והקבוצה.

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה