מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

יום חמישי

קמנו לבוקר שמשי וחמים,
התארגנו, והלכנו לארוחת הבוקר בחדר האוכל -
אכלנו דגנים בכל מיני סוגים, קרואסונים, לחמים, ריבות, חמאות, תה קפה ומיצים 🍩🍪🍶☕

הלכנו לקחת לאנץ׳ בוקס - ארוחת צהריים ארוזה לטיול שכוללת סנדוויץ׳ (לבחירה: נוטלה, גבנצ או עוף), פרי, בקבוק מים, חטיף ושוקולד🍫🥙🍭

עלינו על האוטובוס שלקח אותנו לטירת ווינזדור! אחרי תור ארוך ארוך (שעבר מהר בזכות זה שהיינו עם כל החברים), נכנסנו למתחם הטירה בדיוק בזמן להחלפת משמרות של השומרים המלכותיים 💂🏼‍♀💂🏼‍♀

היה זמן חופשי בטירה, הסתובבנו ושמענו הסבר מעניין באוזניות 🏛

אחרי זה הלכנו לדבר שכולנו חיכינו לו -

🌟✨🌟השופינג!🌟✨🌟
הסתובבנו במשך כמה שעות שכל החנויות, גם המוכרות וגם אלו שפחות💸💸

עלינו שוב כל האוטובוס קומותיים וחזרנו לברונל למנוחה קלה של צהריים 😴

הלכנו לחדר אוכל לאכול ארוחת ערב טעימה: לזנייה, משה בתיבה, פסטה, בטטה, קארי ירקות, אורז ונודלס 🍲🍝🌭

במהלך ארוחת הערב הצוות המקומי הפתיע את גיא - הוא בא במהלך הארוחה, עם עוגה ונרות ושר happy birthday!🎈🎂🎉

מיד אחרי ארוחת הערב הלכנו לשיעור ערב, שם עשינו פרוייקט - תלבושת אחידה לסאמר סקול! הכל באנגלית כמובן כדי להתאמן ולשפשף את השפה 🤓😁

אחרי זה נפגשנו מחוץ למגורים, עשינו סבב ברכות לגיא - כל אחד בירך, וכמובן - חטיפים! 😍🍿🍪

סיימנו את היום, עייפים אך מרוצים!