לונדון ברונל Discovery 15.7.2018

היום השלישי - 17.07.18

התעוררנו בבוקר לתרגולת אש שבועית במגורים ⏰🔥 ועמדנו בה בהצלחה!

התארגנו בזריזות והלכנו לארוחת בוקר אנגלית - קוראסון שוקולד, צנימים, ריבה, חמאה, קורנפלס, תה, קפה ופירות 🥐☕🥛

הלכנו נרגשים וקצת חוששים ליום הלימודים הראשון שלנו בקבוצות הלימוד. 📗📖✏

אחרי שיעור ופרויקט - חילקו אותנו לזוגות ושלשות עם ילדים מכל העולם ואנחנו צריכים לכתוב ׳כתבה׳ לעיתון 📝

אכלנו ארוחת צהריים טעימה במיוחד שכללה - טורטיות, גואקמולי, אופציה בשרית לטורקיה (עוף) ואופציה צמחונית, צ׳יפס, ברוקולי וסלטים! 🌮

אכלנו ממש מהר כי היינו צריכים להספיק לאוטובוס שלקח אותנו למרכז לונדון!

התחלנו את היום בלונדןן במוזיאון השעווה - מאדם טיוסו, הצטלמנו עם כל הכוכבים הגדולים, ראינו סרט 4D של מרוול, נסענו ברכבת אחרונה בזמן לכל ההיסטוריה של לונדון, ראינו ספורטאים, זמרים, כוכבי מלחמת הכוכבים ועוד.... ⭐🌟✨

אחרי זה הלכנו לאכול ארוחת ערב במקדונלדס עם ואוצ׳רים שקיבלנו - היה טעים! 🍟🍔

הארכנו את הדרך ממקדולנס לאולם המופעים דרך איזור סוהו והכניסה של צ׳יינה טאון - דניאל המדריך המקומי הסביר לנו על האיזור 😜

נכנסו לאולם המופעים למופע מרהיב ביופיו של אלדין!
המופע היה משוגע - תפאורה מדהימה, שחקנים שהם גם רקדנים וזמרים, תלבושות, כראוגרפיה, תזמורת... הכל היה מעבר לכל הציפיות! 🎫🎟💃🏼🕺🏻