לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

יום טיול ללונדון!!

איזה יום מהמם היה לנו!!

מיד אחרי ארוחת בוקר, עלינו על האוטובוס ונסענו למרכז לונדון. 🎇🎇🎇🎇התחלנו את הסיור עם שיט על נהר התמזה, המזג אוויר היה נהדר. היה קצת מעונן ואז יצאה השמש וממש נהנו מהרוח הקרירה והשמש שהאירה על כל האתרים היפים של לונדון. ראינו את גשר לונדון היפה תוך כדי השייט ואת כל האתרים מסביב.

אח"כ זכינו לחוויה אדירה כשעלינו על גלגל הענק והשקפנו על לונדון ממבט על! עשינו מלללאאאאא תמונות והיה כל כך יפה וכיף לראות את לונדון משם.😀😀😀😀

משם המשכנו דרך סיינט ג'יימס פארק, שם עשינו פיקניק קצר, לארמון באקינגהם וטיילנו עד למרכז יפה מאוד עם חנויות מיוחדות, ברקע היה מופע רחוב מגניב והאווירה היתה נעימה ומהנה!😜

חזרנו למרכז שלנו, אכלנו ארוחת ערב ואז היתה הפעילות של היכרות עם המדינות. הפוסטרים והמידע שהכנו על המדינה הוצגו על שולחן וכולם יכלו לעבור ולקרוא ולגלות עוד על ישראל. כך גם היה על מדינות אחרות. השקענו מאוד ויצא לנו שולחן מהמם! אח"כ היה מופע כשרונות וכל אחד שר בתורו. החלטנו לשיר כקבוצה והיה ממש כיף, הצטרפו אלינו חברים ממדינות אחרות ושרנו ורקדנו יחד בקולי קולות.😂

היה יום פשוט מקסים!!💖💖💖

מחר כבר יום שישי, היום האחרון ללימודים ותהיה לנו מסיבת סיום. נספר לכם על זה מחר!