לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

אולפני הארי פוטר!!

איזה יום מדהים היה לנו באולפני הארי פוטר!!

אחרי ארוחת בוקר טעימה, התחלנו את היום עם שיעור אחד בלבד כי לאחר מכן  יצאנו לאולפני הארי פוטר!!

כשהגענו לאולפנים ההתרגשות החלה, ומאולמות הכניסה המוצגים החלו להופיע- גדולים, קטנים, צבעוניים ומאוד מרשימים.

לאחר שצפינו בסרט קצר, המסך עלה ודלתות הטירה המפורסמת של הוגוורטס הופיעו. מאחוריהן הסתתר אולם האוכל, שפתח את התצוגה עם תלבושות מקוריות של השחקנים, חפצים ורהיטים שנבנו במיוחד למען ההפקה. המשכנו ועברנו באולמות התצוגה, שבהם ראינו חפצים מהסרטים השונים, תלבושות, תפאורות וחדרים יוצאי דופן. במהלך הסיור בקרנו בתחנות שמדמות את ההפקה האמיתית של הסרטים, כמו תעופה על מטאטא ונסיעה ברכבת הורגוורטס אקספרס.

לאחר אולמות התצוגה, עברנו לראות את תהליכי הבנייה והעיצוב של הדמויות, המבנים והתפאורה. שלב אחר שלב של בניית מסכות, תכנות והרכבת בובות רובוטיות ודגמים יפיפיים של המבנים שעוצבו בידי אמנים מוכשרים.

סיימנו בסמטת דיאגון הקסומה ועברנו לחנות המזכרות. לאוהבי הארי פוטר הייתה חוויה בלתי נשכחת!

חזרנו לארוחת ערב, ואיזו הפתעה נהדרת הייתה לנו כשהקרינו את המשחק בין צרפת לבלגיה על מסך ענק!! והכי שמחנו כשהצרפתים ניצחו כי ממש התחברנו לצרפתים וישבנו יחד לראות את המשחק.😀 😀😀 אח"כ גם היה קריוקי ונהננו ממש!! היה יום ממש כיפי ומרגש!!🎇🎇🎇🎇

מחר עוד יום חדש ומלהיב מחכה לנו! 😁

(תודה לנועה פייר שתיארה לנו את החוויה כפי שהיא חוותה אותה😊)