לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

יום טיול- אוקספורד!

הנה הגיע הסופ"ש וזו הזדמנות נהדרת ליום טיול נוסף -והפעם אוקספורד!🎇🎇🎇🎇🎇

קמנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר, לקחנו את הארוחות הארוזות לצהריים ועלינו לאוטובוס בדרכנו לעיר אוקספורד. באוטובוס היינו עם חבר'ה מכל מיני מדינות, ביניהם האיטלקים. עשינו איתם תחרות שירה והם ויתרו די מהר😁 שרנו ביחד ובכיף מללאאאא שירים בקולי קולות והנסיעה היתה ממש מהנה!

הגענו לאוקספורד היפה, שם הסתובבנו ובין היתר עשינו מלללאאאא שופינג!!😁😁😁  היו הרבה אנשים שבאו להנות גם כן מהמדרחוב היפה עם החנויות והמבנים. ברקע התנגנה מוזיקה של נגני רחוב והשמש זרחה! הסתובבנו וספגנו את האווירה הנפלאה! היה ממש כיף!👏👏👏👏

יצאנו מאוקספורד שמחים בחזרה למרכז שם אכלנו ארוחת ערב וגם היו פינקו אותנו במסיבת ריקודים משודרגת! הביאו דיג'יי ולקחו אותנו לאולם מיוחד שם רקדנו יחד ובילינו עם כווווללללםםם.היתה מסיבה ממש כיפית ומהנה!!😀

חזרנו למגורים עייפים ושמחים אחרי יום מלא חוויות!

ומחר עוד יום טיול לפארק השעשועים!!!🎊🎊🎊🎊👏👏👏 אנחנו חייבים ללכת לישון כדי שיהיה לנו כוח לרוץ בין כל המתקנים!!

מחר נספר לכם הכל על איך היה.