מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

התאקלמנו, מתחילים!

איזה כיף של יום!Smileys

 

אז אחרי שינת לילה מעולה, אזרנו כוחות לעוד יום גדוש חוויות מהנות!!

 

התחלנו בארוחת בוקר ומילינו מצברים לקראת המבדק רמה. התרגשנו קצת לפני אבל עברנו את זה בכיף, חולקנו לקבוצות ומחר נתחיל ללמוד עם המורים שלנו. אחרי המבדק היתה לנו שיחת נהלים והכרות עם דונל האחראי על הלימודים בביה"ס. היינו שם עם עוד קבוצה של צרפתים וכבר התחברנו אליהםSmileys.

 

משם המשכנו לארוחת צהריים טעימה, היה לנו אפונה, אורז, פירה, פשטידת בשר, מבחר סלטים ועוד... והנה כבר הגענו לחלק הפעילויות של אחה"צ. בחלק הראשון שיחקנו כדורגל ואח"כ היינו חייבים לראות את המשחק בין ברזיל למקסיקו! ממש שמחנו שברזיל ניצחוSmileys. חלקנו גם עסק בפעילות יצירתית והכינו צמידים וכולנו היינו יחד עם עוד חבר'ה מקבוצות אחרות.

ואז... היתה לנו ארוחת ערב מפנקת ביותר!! פתחו עמדה של מאכלים שהכינו לנו במיוחד והיה מצויין!! הכינו לנו פלאפל עם פיתה, פסטה, דגים, צ'יפס, בורקסים ועוד... ממש שמחה ונהנינו לאכול יחד (תראו בתמונות).Smileys

 

אחרי קצת הפסקה התאספנו לפעילות ערב מגניבה עם קבוצות של חבר'ה מכל מיני מקומות בעולם: צרפתים, תורכים, איטלקים ועוד... דיברנו ורצנו יחד ברחבי המתחם במסגרת הפעילות, היה ממש כיף איתם! 

 

אז היה לנו יום מהנה ביותר ומחר מצפה לנו יציאה ראשונה למוזיאון מדאם טוסו ולמחזמר אלאדין!! אנחנו כבר לא יכולים לחכות למחרSmileys

 

מחר נספר לכם איך היה.


עד אז , תהנו מהתמונות.


מיטל

 

 

 

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה