רויאל סקול 08.7.2018

איזה יום משגע..!!

איזה יום משגע ומשוגע היה לנו היום !

התחלנו את היום בארוחת בוקר מהירה ומיד התייצבנו ליד האוטובוס, להתחיל כבר את היום הארוך שלנו בלונדון!

אחרי נסיעה של כשעה וחצי (כבר התרגלנו לנסיעות ארוכות, קטן עלינו) הגענו לחלק המזרחי של לונדון ומשם תפסנו מעבורת שלקחה אותנו לארוך נהר התמזה, עד לכנסיית ווסטמינסטר. אמנם מדיי פעם המעבורת קצת התנדנדה אבל סה"כ, אחלה נסיעה. היה לנו מדריך משעשע שסיפר לנו אנקדוטות מעניינות מהאתרים שראינו.

בסוף המעבורת, ירדנו ליד מגדל הביגבן, אותו לצערנו בקושי ניתן לזהות מאחר והוא מכוסה לגמרי בשיפוצים. אבל זה רק אומר שנצטרך לחזור לפה בעוד כשנתיים לראות אותו אחרי השיפוץ ;)

טיילנו לאורך גשר ווסטמינסטר היפיפה, ואשר צופה על הנוף של הלונדון איי (הגלגל הענק המפורסם) עד שהגענו אל הגלגל עצמו וגם עלינו עליו ! תמונות בלי סוף, אל דאגה!

כשיצאנו מהגלגל הענק לאחר 40 דק, המשכנו לכיוון ווסטמינסטר אבי(הכנסייה בה ויליאם וקייט התחתנו !) והמשכנו לבקינגהאם פאלאס המרשים, בו המלכה כרגע לא נמצאת כי היא בארמון הקיץ שלה...פספסנו אותה.

משם עברנו לפארק סיינט ג'יימס הירוק והפורח, עם המוני החיות השוכנות בו וסיימנו באזור קובנט גארדן, בו כמובן התפצלנו לחנויות והמסעדות השונות!

היה לנו יום בהחלט משגע ומלא בחוויות שנזכור לעוד שנים רבות! תודה למדריכים המקומיים שלנו שהראו לנו את לונדון בצורה קצת שונה וסיפרו לנו בהרחבה על כל מקום בו ביקרנו.

בא לנו שוב !

חלקנו כבר סיימו אריזות היום, חלק יסיימו מחר.

ועכשיו הולכים לישון עייפים כ"כ אך מרוצים באותה המידה !