רויאל סקול 08.7.2018

Thorpe day!

יום ראשון מהמם ! אנחנו פה כבר שבוע!!Smileys

היום היה לנו יום טיול לפארק השעשועים Thorpe!Smileys

לאחר ארוחת בוקר מזינה, עלינו לאוטובוס נרגשים לקראתהפארק עליו שמענו רבות במרכז!

כשהגענו לפארק, הילדים התרגשו כלכך (למעט אלו שמעט נבהלו מהרכבות המשוגעות) ומיד התפצלנו לקבוצות אקסטרימיות ולקבוצות רגועות יותר ;)Smileys

תחילה רובנו עלינו על מתקני המים הכיפיים במקום על מנת להצטנן ממזג האוויר החמים שקיבלנו. (חם של לונדון, לא של ישראל ;))

ומשם הגענו לרכבות הרים מלאות לופים, נסיעה של אבובים וחלק מהבנות אף הצטרפו לסיור מפחיד של ה Walking dead והתמודדו איתו באומץ רב Smileys! היה כלכך כיף!!

אחרי ארוחת צהריים בדוכני המזון השונים, חזרנו לאוטובוסים סביב 5 ויצאנו חזרה לבית הספר. נסיעה שארכה כשעתיים וחצי אבל הייתה מלאה בעיקר במשחק המונדיאל, והתלהבות מכל ששת הגולים במשחק !Smileys

כמובן שהגענו עדיין רעבים, אז המקום הזמין פיצות לכולם ! Smileys

הילדים היו עייפים מדיי לפעילויות אך בהחלט לא מספיק עייפים כדי לוותר על צחוקים עם הח'ברה הצרפתים (שהיו בעננים מהמונדיאל ) ולאכול המון המון פיצה :).Smileys

היה יום מהמם ומלא בחוויות כיפיות!Smileys בטוחה שנרצה לחזור לפארק הזה שוב! (לפחות חלקנו ;))!