מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

היום ה12!

חמישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן..

 

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר ונכנסנו לשיעורי האנגלית בפעם האחרונה לפני המבדק האחרון שיתקיים ביום שישי📋✏

בהמשך התארגנו בזריזות ובציפייה רבה ליום כיף בלונדון באטרקציות המדהימות- מוזיאון מדאם טוסו והמחזמר אלאדין!.🧞‍♂👳‍♀🎉🎊

 

כשהגענו ללונדון והיה מעניין לראות נוף אורבני אשר שונה מאוד מסביבת המרכז שלנו (אנחנו נמצאים במקום פסטורלי ויפהפה). 🏤🏦 לונדון מושכת אליה אנשים רבים ואיתם איך לא-  תורים רבים! 😳 הורים יקרים, אין ספק שקיבלנו היום שיעור קטן בסבלנות! 

במוזיאון מדאם טוסו נדהמנו לראות פסלי שעווה של מפורסמים מכל העולם, אשר נראים אמיתיים לגמרי!🧝‍♂🧛‍♂🧜‍♀🤴💂‍♂🧐 כמובן שהצטלמנו ללא הרף ונהננו מאוד מהמסלולים השונים במקום כמו מסלול קרונות הרכבת אשר המחיש את אירועים חשובים בהיסטוריה של אנגליה. היה פיצוץ!!!.🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧 

לאחר מדאם טוסו אכלנו ארוחה טובה בסמוך למקום המחזמר והיתה לנו קצת מנוחה.. אכלנו מקדונלד'ס, סטאר בקס וחלקנו נהנו מפיצה טובה! המשכנו למחזמר שבעים ומלאי התרגשות        🍔🍟🥗

כשנכנסנו לאולם נדהמנו לראות את העיצוב המפואר שלו וחיכינו בקוצר רוח לתחילת המופע. 

והמופע? מרהיב!!!!! התפאורה המושקעת, המוסיקה המרתקת והשחקנים? אלופים ומהפנטים במשחק שלהם!!! השחקן ששיחק את דמותו של ג'יני היה לא פחות מגאון!! 🎭🧞‍♂ לא יכולנו להוריד את העיניים מהבמה אפילו לרגע אחד! (מלבד כמה שנמנמו לכמה דקות🤤) 

 

חזרנו למרכז עייפים אך מרוצים ונרגשים מהיום שהיה..

 ואיך העברנו את הנסיעה חזרה?? איך לא.. בשעתיים של שינה טובה כי מחר מחכה לנו יום אחרון של שיגרת מחנה 💪🏻 מצפים לקראת הימים הקרובים ושולחים חיבוקים! 

 

הקבוצה וגאיה

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה