מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

יום שלישי שיגרתי ומהנה

היה לנו יום עמוס בכיף!
פתחנו את הבוקר כרגיל עם ארוחת בוקר(אנחנו, כמו הצבא, צועדים על קיבתנו) 🍳🍞🥓🥐☕🍵

המשכנו עם שיעורי אנגלית יחד עם החברים החדשים ואנחנו מתרגלים בהדרגה, חייבים להגיד שהיפנים פשוט מקסימים👩🏻‍🏫👨🏻‍🏫👨🏻‍🏫 היום היינו צריכים להשתמש ביצירתיות שלנו ולתכנן הצגה של ממש, כולה באנגלית!


שוב, רעבים הגענו לארוחת צהריים שנתנה לנו אנרגיה לפעילויות נוספות.
היום בתפריט האקסטרים חיכו לנו שתי פעילויות כיפיות: קיר טיפוס (רגיל הפעם בלי מכשולים) 🧗‍♀🧗‍♂🧗‍♀🧗‍♂🧗‍♀ וגם מסלול חושים. מה זה אומר? כיסו לנו את העיניים והיינו צריכים לעבור מסלול כקבוצה ורק נגיד שזה מאוד מאתגר בלי העיניים שלנו... 👀👀 למרות זאת, היה לנו מאוד כיף וחזרנו מסופקים ומרוגשים למנוחה וארוחת ערב. אחרי הארוחה חיכתה לנו פעילות שכללה אתגר צילום! 📸📸📸 חלקנו היינו בתוך זה ואפילו סיימו ראשונים וחלקנו עזבו לטובת משחק כדור 'אחד באמצע' מול הצוות, מודים שלא היה פשוט לקחת מהם את הכדורSmileys 

 

כמנהגנו במהלך הימים האחרונים נשתף אתכם שאנו מתמידים בישיבות כיפיות במסדרון, מלוות באכילת ממתקים וצחוקים! אפילו הצטרפו אלינו כמה פעמים חברים מהעולם!🍭🍬🍫🍿🍩🍧🍨לעיתים אנחנו קצת מגזימים עם זה ומפריעים לאחרים לישון, מזל שיש מדריכים נחמדים שדואגים שנלך לישון בסוף כי אם לא היינו יכולים להישאר ערים כל הלילה.. 

מחר יש לנו חצי יום לימודים ואחר הצהריים סיור לעיר באת'! בטוחים שנחזור מלאי חוויות טובות ..


בינתיים,

לילה טוב ❤ הקבוצה והגאיה

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה