לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

יום שני השני, חזרה לשיגרת מחנה..

אחרי יומיים של טיולים חזרנו לשיגרה!

אז התחלנו את היום עם ארוחת בוקר שתתן אנרגיה ליום העמוס שלפנינו. 😊🤗😊
לאחר מכן הלכנו לשיעורי האנגלית אותם העברנו בשתי קבוצות נפרדות של הישראלים (השאר היו במבחנים כי רק הגיעו) והיתה לנו משימה מיוחדת- לתכנן אפליקציה חדשה, חלקנו חשבנו על ראיונות ממש מגניבים! כשיצאנו ראינו שהגיעו הרבה מאוד ילדים חדשים למרכז, בעיקר מיפן ומאיטליה! מה שאומר שהחל ממחר יש לנו חברים חדשים להכיר בכיתות שלנו 🤩😱🤩😱

אחרי השיעורים הגיע זמן לארוחת צהריים! אגב הארוחה כללה פיצה ופוטטוס 🍕🍕 בשלב הזה התחלנו להבין שהאוכל עומר לחזור על עצמו😏 אבל לא נורא, היה הרבה ציפס בשבוע שעבר ואת זה אנחנו לגמרי אוהבים!!
אחרי מנוחת צהריים קצרה להוריד את האוכל הלכנו לפעילויות האקסטרים והמזג אוויר היה איתנו, מעט קריר אבל נעייים! היום בתפריט: חץ בקשת 🏹🏹🏹🏹 וגם קיר טיפוס לא שגרתי, היו כמה אמיצים שהתגברו על פחד הגבהים ועלו אותו עד הסוף! אלופים!

אחרי כל זה היינו צריכים מעט מנוחה, אז ישבנו לנו בלובי בין החדרים, שמענו מוזיקה וצחקנו הרבה.. הלכנו לארוחת הערב וישר משם לפעילות מגניבה שכללה משימות ספורטיביות שונות כמו לבעוט כדור לשער, להעביר כדורים טניס מדלי לדלי בלי ידיים, להעביר חישוק במעגל בלי לעזוב ידיים ועוד, היה כל כיף כיף ומשחרר עד שהגיע גשם חזק שגרם לחלקינו להיות מלאי אנרגיות ולשאר לרוץ במהירות לחדריםSmileys

שולחים חיבוקים ומקווים שהכל טוב שם בארץ! מחר מחכה לנו עוד יום של שיגרת מחנה.. ממנו- הקבוצה וגאיה