לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

יום ראשון של כיף בלונה פארק!

יום ראשון שמח ומהנה במיוחד!Smileys

רבים מאיתנו חיכו ליום הזה והנה הוא הגיע- יום הטיול לפארק השעשועים ת'ורפארק! ווואווו! כפי שציפינו קמנו לבוקר קריר ורטוב במיוחד אז התארגנו ליציאה עם מטריות, מעילים ובגדים חמים ממש כמו בחורף אמיתי☔🌨

לאחר ארוחת הבוקר עלינו להסעה נרגשים לקראת הטיול לפארק!
 כאשר הגענו לפארק התרגשנו (וחלקנו נחרדו) לראות את רכבות ההרים המפחידות והגבוהות ואת שאר המתקנים המגניבים.. התמזל מזלנו היום (שלא כמו אתמול בטירה) והיו יחסית מעט אנשים בפארק כך שהספקנו להנות מכמה שיותר מתקנים! 🎠🎡🎢

כולנו התפזרנו ברחבי הפארק לזמן חופשי ומהנה במיוחד! הגשם לא הרתיע אותנו ורובנו עלינו גם על המגלשת מים שגרמה לנו להיות רטובים אף יותר (מזל שהבאנו בגדים להחלפה🙏🏼)
אין ספק שגם האוכל היה חלק חשוב מאוד בהצלחת היום. מה לא אכלנו? KfC, בורגר קינג, דונאטס, גלידות, חמצוצים ארוכים במיוחד, סוכריות והיה טעים טעים טעים 🍟🍔🍗🌭🍭🍦.
לאחר יום מלא חוויות וריגושים בפארק השעשועים חזרנו למרכז עייפים, שמחים ומחויכים. 😋😁

לאחר ארוחת הערב, הפסקה ארוכה למקלחות ומעט מנוחה היתה לנו פעילות רק לנו עם גאיה, שיחקנו במשחקים חדשים, דיברנו קצת על הלוז להמשך השבוע והדבר החשוב ביותר!!! קיבלנו את המכתבים שלכם! Smileysאיזה משמח היה לקבל קצת מהאווירה של הבית, ריגשתם אותנו ונתתם אנרגיות להמשך של החצי השני של המסע שלנו..

תודה לכם, אוהבים ובאמת כבר מתגעגעים..