מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

יום שבת שווה במיוחד!

 יום שבת הגיע ואיתו יום טיול מלא!!

 

אז פתחנו את הבוקר שלנו מעט מוקדם מן הצפוי בגלל שרצינו להיפרד מחברתנו לקבוצה שחזרתה לארץ הוקדמה במפתיע בעקבות עניינים משפחתיים.. היה עצוב להיפרד אבל גם שמח על מה שהיה ועוד יהיה..😊( יש כבר תכנונים על מפגש איחוד בארץ!). אחרי התארגנות הגענו לארוחת בוקר זריזה ויצאנו לדרך. היום היה לנו טיול של יום מלא לטירת וינזדור)כן כן, אותו מקום בו הנסיך הארי ומייגן התחתנו לא מזמן👰👰👰👰👰👰).

 

הגענו לעיר והופתענו לראות כי עוד כמה מאות אנשים החליטו להגיע לטירה בדיוק בזמן שלנו והתור ארווווך.. אבל אל דאגה! הפכנו את סדר הדברים, קודם כל יצאנו לקניות👗 ולאחר מכן נכנסנו לטירה!
אחרי זמן ארוך של קניות ברחובות היפים והמזמינים של וינזדור חזרנו מלאים בשקיות עם דברים חדשים ויפים😉
לאחר עמידה בתור קצרצר נכנסנו לטירה עצמה - זה בעצם מוזיאון בחלק מסוים של ארמון החורף של המלכה. 🏰🏰🏰🏰🏰🏰
דניאל הדאג לשתף אותנו בידע שלנו תוך חידון קצר שחידש לנו כמה דברים על הטירה ועל הממלכה האנגלית 🤓🤓🤓🤓 (הידעתם? - בשטח של טירת ווינזדור נכנסים יותר מ200 מגרשי טניס!)
בתוך הטירה יכולנו לראות חלק מאוסף הציורים של המלכה, אוסף נשקים עתיקים, חליפות שריון של אבירים שנשמרו כבר כמה מאות שנים, את חדרי המלך והמלכה וכמה פסלים ותמונות של המלכה אליזבת והמלכה ויקטוריה. 🤴👸🤴👸🤴👸🤴🤴👸🤴👸🤴👸🤴

וגולת הכותרת! 💂‍♀💂‍♂💂‍♀💂‍♀💂‍♂💂‍♀💂‍♂💂‍♀💂‍♂💂‍♀💂‍♀ זכינו לראות חילופי משמר של החיילים, לא תאמינו איזו משמעת יש להם! שמחים להודיע שכמה בנים כבר התחילו את האימונים למסדרים בצבא🙃( תמונה מצורפת)


אחרי נסיעה נחמדה חזרה למרכז ומנוחה קצרה, הגיע הזמן לארוחת ערב (שניצלונים ופוטטוס) וכמובן, פעילות הערב שהיתה מתאימה בדיוק אחרי יום ארוך- ערב סרט! 🎬🎬🎬

מחר יש יום מרגש לא פחות! אנחנו מגיעים לת'ורפ פארק!
בינתיים, ליל מנוחה לכולנו

שבוע טוב, אוהבים! הקבוצה וגאיה❤

נ.ב- היה יום נעים ובסופו גם הגיע הגשם!☔🌨💦

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה