לידינגטון 08.7.2018 Extreme

החזרה הביתה

אז זה נגמר.. Smileys
הנה חלפו להם שבועיים, אפילו הספקנו כבר להתרגל חזרה לבית..
היום האחרון שלנו היה קצר יחסית. התחלנו עם התארגנות בוקר מהירה, ארוחת בוקר אחרונה והתעסקויות של הכנה לטיסה. Smileys
אחרי כמה דקות של הסברים והכנה, לקחנו את המזוודות, עלינו על האוטובוס ואמרנו ביי למרכז PGL לידינגטון שהיה הבית שלנו בשבועיים האחרונים. Smileys
אחרי נסיעה נעימה הגענו לשדה התעופה הית'רו ואז הבית הרגיש קרוב מתמיד. צ'ק איו מהיר למדי (עם אנשים שדיברו איתנו עברית לשם שינוי), בידוק זריז והיינו בדיוטי פרי - זמן לקניות אחרונות (שנוצל היטב)! 🛍🛍😎😎
הטיסה עברה עלינו ממש בנעימים ומהר מאוד מצאנו את עצמנו בישראל, מתרגשים מאוד לראות את ההורים! התגעגענו מאוד ❤❤Smileys
אחרי נישוקים וחיבוקים, נפרדנו כולנו ויצאנו לדרכנו לבלות את המשך החופשה בבית.

עכשיו, בנימה אישית יותר, אנחנו (ולרי ועמית) רוצים להגיד לכל הילדים של הקבוצה האדירה שלנו, שאנחנו אוהבים אתכם מאוד. הייתם נהדרים, כל אחד ואחת בדרכ/ה. הייתם מצחיקים,
זורמים, מלאי סבלנות כשהיה צריך. קיבלנו עליכם אינספור מחמאות, מהמורים, מהצוות המקומי ואפילו מסתם אנשים שראו את הקבוצה שלנו בטיסה. Smileys
בנוסף נגיד, שאנחנו חושבים שכל אחד וכל אחת הוא עולם קסום שהפך את החוויה שלנו למדהימה.