שיפלייק 22.7.2018

היום האחרון

קמנו לארוחת בוקר האחרונה שלנו בשיפלייק.

הטבחים פינקו אותנו בקורנפלקס שוקולד ובקרואסונים חמים מהתנור.

הלכנו לארוז את המזוודות שלנו. הייתה משימה לא פשוטה, כי קנינו הרבה, אבל בסוף הצלחנו.

לאחר מכן עשינו צ׳ק אין ונפגשנו לפעילות סיכום של הישראלים.

בהתחלה עברנו חידון "אל תפיל את העוגיות" עם m&m, שכל קבוצה היתה צריכה לענות נכון על השאלות לגבי ילדים מהקבוצה השנייה וכך זכתה בעוד כוסות m&m. גילינו שאנחנו מכירים אחד את השני טוב, אבל עם זאת עדיין יש פאדיחות ודברים מהעבר שאנחנו לא יודעים אחד על השני. היה ממש כייף .ומצחיק לחלוק ולגלות את הדברים האלו.

לאחר מכן עברנו את פעילות "הדוור". כל אחד כתב לחבריו בקבוצה על פי משפטים שהמדריכות הקריאו.

לדוגמא: היה לי כייף איתך ש.., תודה על..., סליחה ש... ועוד.

כל ילד קיבל הרבה מכתבים מכל חברי הקבוצה והיה מאוד מאוד מרגש!

המשכנו לארוחת צהריים, אכלנו פסטה בולונז, ירקות, פירות. הלכנו לארגונים ואריזות אחרונות לפני העזיבה של המרכז.

נפרדנו משיפלייק ויצאנו למוזיאון ההיסטוריה של הטבע בלונדון.

אנחנו מאוד עצובים שהמסע שלנו ביחד עומד להגמר, היה לנו שבועיים מדהימים!