לוס אנג′לס 9.7.2017

L.A היום האחד עשר...

שלום לכל ההורים האהובים שלנו...

עבר עלינו יום מהסרטים, סרטים של דיסני כמובן...

אחרי ארוחת הבוקר נסענו לדיסנילנד. מהאוניברסיטה שלנו זה בערך נסיעה של שעה ורבע.

בילינו לנו בעולם הקסום שוולט יצר, כמעט 13 שעות. מה עשינו שם כל כך הרבה זמן? עשינו כיף חיים!

🎠🎡🎢🎪🎠🎡🎢🎪🎠🎡🎢🎪🎠

הפארק בנוי בצורה מאוד נוחה ומזמינה. יש רחוב ראשי אחד שבסופו טירת נסיכות יפה של אלזה למי שמכיר וכל המתקנים פזורים מסביב כמו כוכב לפי נושאים שונים. הסתובבנו בקבוצות והצלחנו לעשות רק חלק מהמתקנים כי התורים היו ארוכים.

חוץ ממתקנים, בילינו הרבה בחנויות שם. יש שם בעיקר מזכרות והן מאוד יקרות. דבר נוסף שיש שם זה מזגן😂. בכל פעם שהיה לנו חם מדי נכנסנו לחנות ממוזגת והתקררנו.

בסביבות 18:30 אכלנו ארוחת ערב שם ואז הלכנו למופע האורות והזיקוקים. לצערנו הרב, הודיעו לנו שמופע הזיקוקים בוטל בשל תקלה טכנית. נשארנו רק עם מופע האורות שהיה מקסים ומיוחד והזיקוקים של הפארק הסמוך.

כשחזרנו חזרה לאוניברסיטה השעה היתה כבר 23:00. הזמינו לנו פיצות לארוחת הלילה ואז הלכנו לישון כי מחר יש לנו יום חשוב..

מחר בבוקר אנחנו לומדים כרגיל. במהלך היום נעבור את מבחן הסיכום שלנו ואנחנו מתרגשים מאוד.

אנחנו מקווים שילך לנו טוב כמו שהיה לנו במבחן הראשון כשרק הגענו.

זהו להיום...מקווים שאתם מצליחים לקרוא את היומן שלנו, ולחוות באמצעותו את הכיף שאנחנו עוברים כאן.