ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 16.7.2017 לגילאי 16-18

TOP OF THE ROCK

אז............. אנחנו בדיוק חוזרים מערב קריוקי מהמם שבו הוכחנו שוב שאנחנו פשוט קבוצה קצת יותר טובה מכל היתר SmileysSmileysSmileys

הקבוצה ביפן פתחה בשירים מרגשים ושקטים...

הוצאנו טלפונים עם פנסים והיה פשוט מקסים!

ואז עלינו אנחנו... עם לא פחות מ... טודו טודו בוווווווווווווווםםםםםםםםם Smileys והרמנו את האוירה ואת כווולםםם על הרגליים...ניקול, אור, מור, מאי, נויה ויעל בהופעה שלא תישכח לתקופה הקרובה Smileys

גם המדריכים של ARDMORE עלו, רקדו ונתנו בראש !! (הכל מתועד ! כל הסרטונים אצלם... אבל הם לא מאשרים לי להפיץ אז לטיפולכם...Smileys)

גם כל המורים והצוות הצטרף לערב הקריוקיי...Smileys

הצרפתיות עלו שרו, ואפילו עשו קטע ראפ חביב...

רקדנו, השתללו ובעיקר שיחררנו קצת אנרגיה Smileys

לקראת סוף הערב, רגע לפני שעולים לישון...

בן עלה לנגן על הפסנתר... כולנו מסביבו... מוקסמים Smileys

ואם חשבתם שככה זה נגמר... אז לא !

ניקול עלתה מיד אחריו והפתיעה אותנו והשאירה את כולם בפה פעור SmileysSmileys

אז ככה נגמר הלילה שלנו...

אבל רגע לפני ערב הקריוקי חזרנו ממרכז רוקפלר... או בשמו המוכר TOP OF THE ROCK

רק לפני כמה ימים עלינו לאמפייר סטייט והתלהבנו מהנוף העוצמתי של ניו יורק, הנוף מבניין הרוקפלר מרשים פי כמה וכמה... עלינו במעלית במהירות של 43 שניות עד לקומה 67, התקרה שקופה וניתן לראות כמה מהר היא עולה !!

כשהגענו ראינו את הסנטרל פארק בשיא תפארתו וגם את בניין האמפייר הנישא מבין כל יתר המבנים העצומים בניו יורק...Smileys

אבל הכי חשוב... עצרנו לרגע, באמצע השמיים פשוט לנשנש BEN&JERRYS... כי זה מה שעושים על הגג של הטופ אוף דה רוק.. Smileys

כמובן שגם הסתובבנו קצת באיזור, ראינו היכן מחליקים על הקרח בחורף.. ואת האיזור בו מדליקים את עץ המולד המוכר שממוקם שם כל שנה...

ראינו גם את כל הדגלים של כל המדינות בתוך ארה"ב שמקיפות את "משטח ההחלקה" שכרגע יש בו בית קפה עד לתקופת החורף

גם את כנסיית סיינט פטריק פגשנו בדרך ונכנסו פנימה, לא כולם התחברו למקום אבל אין ספק שאי אפשר להישאר אדיש לגודל ולעיצוב של המקום

בדרך טיפטף עלינו קצת גשם שמפתיע אותנו בכל פעם מחדש... הקיץ המוזר של ניורק...Smileys

בדרך גם עצרנו בתחנת הרכבת המפורסמת והגדולה בעולם- GRAND CENTRAL

בתחנה צולמו מלא סרטים מוכרים ועוברים שם מדיי יום אלפי אנשים... גם למדנו שהמקום חגג לפני 3 שנים 100 שנה להיווסדו וקצת על ההיסטוריה שלו...

אז כמובן שאנחנו מטיילים כל יום ושוברים את הרגלייםSmileys כדי לחרוש את ניורק מקצה לקצה... אבל גם באנו ללמוד אנגלית! כמו בכל בוקר היינו בכיתות עם המורים החמודים שלנו.

למדנו על איכות הסביבה, עשינו דיבייט והמשכנו לעבוד על פרזנטיות למחר- על אדם שמעורר בנו השראה ונציג את העבודות שלנו מול כולם Smileys

קיבלנו גם מטלת כתיבה - לכתוב את הדברים שאהבנו יותר ופחות במהלך השהייה שלנו כאן בניורק כדי שיהיה אפילו יותר טוב לשבוע הבא Smileys

אז זהו להיום, ברוורס.. כדי לגוון Smileys

מתגעגעים מיליונים אבל עושים חיים

עקב בעיית אינטרנט Smileysהתמונות יעלו מחר :)