ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 16.7.2017 לגילאי 16-18

Six Flags

מתעוררים לבוקר הראשון שלנו בניו ג'רזי ומתחילים בלונה פארק הכיייי שוווהההה באיזוררררר

SIX FLAGS SmileysSmileysSmileys

קמנו, התארגנו, אכלנו ויצאנו לכיוון האוטובוס

מחוץ לקמפוס חיכה לנו SCHOOL BUS ממש כמו בסרטים, בצבע צהוב ונהגת מגניבה

בדרך לפארק התחיל לרדת מבולללל SmileysSmileysSmileys

אבל...

ברגע שירדנו מהאוטובוס השמש האירה לנו את היום והיה מזג אויר מ=ו=ש=ל=ם Smileys

מרגע שנכנסנו לפארק התחלנו לרוץ בין המתקניםSmileysSmileysSmileys

כמובן שהתחלנו עם המתקן הענק- THE JOKER שבהתחלה נראה ממש מפחידדד

אבל אחרי שירדנו ממנו גילינו שהוא לא מאוד מפחיד... או שאנחנו ממש אמיצים SmileysSmileys

בפארק התפצלנו לשתי קבוצות- של אמיצים ולא אמיצים SmileysSmileysSmileys

חלק הלכנו לאגף הילדים ולמתקני המים וחלק לרכבות של הגדולים SmileysSmileys

המשכנו בין כל המתקנים ועלינו על רכבת ענקייתתתתת שעלתה וירדה מאונך לקרקע ב90 מעלותת הצילווווו צרחנו כמו משוגעים אבל היה ממש כיףף וזה נגמר ממש ממש מהר

אח"כ המשכנו לרכבת סופרמן, המושבים מסתובבים בתחילת הנסיעה ועפים כל הדרך ממש כמו סופרמן

משם למתקן ענקקקקקק כמו מעלית שמגיעה לכוכבים - עולה, עולה, עולה ועולה ויורדתתתתתתתתת

אחרי שעלינו על כל הרכבות המגניבות פגשנו את טום וגל שבנתיים זכו בכל הפרסים האפשריים בפארק

גל הסתובבה עם כובע של בטמן ודובי שיותר גדול ממנה, וטום עם עוד דובים, כובע, כתר של כריש וגלימה, בקיצר... לא נשארו מתנות בפארק Smileys ונוספו לקבוצה חברים נוספי- שובי ושארקי (יעני כריש)

אחרי הפסקה קצרה לאוכל הלכנו לזכות בעוד ועוד ועוד פרסים !!! עד שלא איפשרו לטום להמשיך ולשחק כי הוא פשוט היה מגרפת פרסים SmileysSmileys

הזמן עבר ממש מהר והגיע שעת החזרה שלנו אז כמובן שעצרנו בחנות המזכרות וקנינו עוד קצת שטויות

נהנווו מאודדד חוץ ממור וניקול ששום דבר לא מפחיד אותן Smileys

חזרנו לקמפוס לנוח מהיום ואחרי ארוחת הערב נפגשנו בפעם הראשונה הרשמית לפעילות עם כל בני הנוער בקמפוס

פגשנו חברה מצרפת, יפן, אוקריינה, איטליה ואפילו אלבניה

התחלנו במשחקי כדור כאשר אף אחד לא מכיר וסיימנו כקבוצה מגניבה שמתחילה להתגבש

נראה שיש חברה ממש מקסימים ומחר בטוח נכיר אותם יותר לעומק בכיתות, בשיעורים ובפעילויות !!

הראינו כישורים יוצאי דופן בבייסבול (עלאק) ובכדורעף... והצוות המקומי ממש התלהב מאיתנו !