ניו יורק לגילאי 15-18 09.7.2017 לגילאי 14-16

היום ה 19! רחובות בוסטון היפיפייה

שלום הורים יקרים,

היום ה19 למסענו התחיל בקצת אקשן :)

בעוד שחלקנו בארוחת בוקר וחלקנו מתארגנים לשיעורים, הייתה הפסקת חשמל כללית בבנייין שלנו.

המשכנו לשיעורים (שנמצאים בבניין אחר), ואחריהם את ארוחת צהריים אכלנו בקפיטריה אחרת של אוניברסיטת בוסטון- משהו כמו רבע שעה הליכה ברגל מהבניין שלנו.

גילנו שאוניברסיטת בוסטון עצומה בגודלה ושהסטודנטים פה מתניידים בעזרת אוטובוסים בתוך הקמפוס. חלקנו חשבנו שיכול להיות ממש כיף ללמוד פה בתור סטודנטים יום אחד... מזל שאנחנו עמודים לראות גם את אוניברסיטת הרווארד המפורסמת בקרוב כך שנוכל לבחור בינהן :)

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לטיול היומי שלנו- הפעם טיול באיזור מקסים ורחובותיה הציוריים של בוסטון, בסמוך לספריה העירונית הענקית.

אכלנו המבורגר/ שתינו שוקו חם בסניף של מקס ברנר שמצאנו ברחוב, הסתובבנו בין החנויות וכמובן שחזרנו עם כמה שקיות :)... ימי קניות אחרונים חייבים לנצל!

כשחזרנו למרכז החשמל כבר חזר, אכלנו ארוחת ערב טעימה בקפיטריה המקומית שלנו ומשם המשכנו לפעילויות במרכז.

חלקנו הצטרפנו לילדים מהעולם לערב סרט כייפי, וחלקנו פשוט ישבנו ביחד, צחקנו והעברנו חוויות.

הפכנו חברים כל כל טובים בשבועות האחרונים ואנחנו לא מאמינים שעוד שלושה ימים זה נגמר...