ניו יורק לגילאי 15-18 09.7.2017 לגילאי 14-16

היום ה17 למסענו - קווינסיי מרקט

הורים יקרים ואהובים שלנו!

עוד כחמישה ימים נהיה חבוקים בזרועותיכם :)

אנחנו מנסים לנצל כל רגע מהזמן שנשאר לנו פה ביחד. מוזר לחשוב שאחרי שלושה שבועות כ״כ אינטנסיביים תכף אנחנו נפרדים וחוזרים לשגרת חיינו...

אבל עד אז יש עוד הרבה דברים להספיק!!!

היום קמנו בשמונה בבוקר לארוחת בוקר עשירה וטעימה מאוד ומיד לאחריה הלכנו לשיעור האנגלית הראשון בבוסטון עם החברים מסין ויפן. הכרנו את המורה ואת החברים לכיתה. השיעור היה בנושא עבודות ובית ספר והיה ממש מעניין, ואפילו הספקנו ללמד את ילדי העולם כמה פתגמים ישראליים.

לאחר מכן היינו בארוחת צהריים טעימה ודשנה עם מבחר מאכלים. היה כיף לקנח בגלידה :)

המשכנו ברכבת הירוקה המפורסמת של בוסטון לקווינסי מרקט - הסתובבנו בשוק המקסים והשוקק ובחנויות באיזור. היה קצת קריר אבל התלבשנו טוב והיה לנו נעים.

באיזור 17:00 חזרנו לארוחת ערב טעימה ומשם החלטנו שלא להישאר לפעילויות במרכז אלא לצאת ביחד כולנו עם המדריכות לוושינגטון סטרייט- רחוב מהמם ביופיו, בעל חשיבות היסטורית גדולה לבוסטון.

נסענו ברכבת והגענו לרחוב, היו בו חנויות מקסימות ופארק גדול, הסתובבנו, צחקנו קנינו ובילינו.

חזרנו ברכבת והגענו להתארגנות לקראת השינה...

היה יום גדוש ומלא חוויות ומחר מצפה לנו יום חדש :)