מדריד - ספרד 16.7.2017

מדריד- היום השניים עשר!

טוב, זה כבר לא מצחיק!

עוד יומיים וחצי אנחנו כבר בארץ, איך זה קרה כל כך מהר? ❓❗

את היום ה-12 שלנו פה בפרנסיסקו דה ויטוריה התחלנו כרגיל בארוחת בוקר, אבל עם טוויסט.

נתנו משימות אתמול, והיום הגיע הזמן לבצע... 🕐

אז לפתיחת היום, שי-לי התרסקה על הרצפה 🏃 יחד עם המגש לתדהמתם של כל יושבי חדר האוכל, לשי-לי שלום 😅 ועדי עמדה על השולחן וסיפרה לכולם שהיא קוף ואוהבת בננות 🐒🍌

אחרי השיעורים המעשירים בהם המשכנו לעבוד על הפרויקטים, הגענו לארוחת צהריים להמשך המשימות (וגם כדי לאכול את האוכל הטעים שהכינו לנו!).

אז גל הגיעה מאופרת עם זקן ושפם 👹 , משלימה את הלוק של נטע עם השפתיים המוגזמות והגבות הגבריות 👺 . סלוקי, מסיקה ועמית עמדו על הכיסאות ורקדו 💃💃💃 לצלילי השיר All The Single Ladies ופאר זייפה התעלפות 😲 שלא השאירה אף מדריך אדיש!

אחרי מנוחה והתארגנות, יצאנו לאחר צהריים חופשי במדריד 🆓. נסענו לבד באוטובוס וברכבת, התפעלנו מהנוף 🌆 במרפסת של בניין הקורט אינגלז, אכלנו גלידה סופר שווה, הסתובבנו בין החנויות (לא נמאס לנו) ולסיכום אכלנו ארוחת ערב כולן ביחד במסעדה איטלקית 🍝 , יאם!

נטע הייתה ממש גאה בנו (ובצדק!) כי היינו ממש אחראיות וזורמות עם היום 😍

חזרנו חזרה לאוניברסיטה, המשכנו לעשות עוד קצת שטויות עד שכוחנו לא עמד לנו והלכנו לישון.