מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

מאדאם טוסו ומלך האריות

הנה זה הגיע! לונדוןןןןןןןן 🇬🇧🇬🇧🇬🇧

 

את הבוקר פתחנו כרגיל בארוחת בוקר ומשם הישר לכיתות הלימוד שלנו. 🤓🤓כל כך בולטות הנוחות של כל אחד בכיתתו וההסתגלות לסביבה דוברת האנגלית.

 

כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את הקניות בהפסקה בין שיעור לשיעור בה אנו מחסלים חצי חנות (טוסטים, שוקולדים, חטיפים, שתיה קלה).

 

🥐🍌🍿🍫מבלי לשים לב אנחנו מתקרבים ליום הלימודים האחרון בו נוכל לראות את מצב התקדמותינו מבחינת רמת השפה. מרגשששששש.


אחרי ארוחת הצהריים התכוננו לקראת היציאה לה חיכינו מזה זמן רב- לונדון! כן, לונדון כן חיכתה לנו. והפעם בתפריט- מוזיאון מדאם טוסו המהמםםם והמחזמר הנודע- "מלך האריות".🦁

 

במדאם טוסו היינו פעורי פה! קודם כל בגלל התור הארוך (מאוד!) אשר אותו עקפנו בלי בעיה הודות להסכם שסגרנו עם המקום (יששש), ושנית בגלל הפאר, ההשקעה והיופי שאפיינו את המקום. מה היה שם? בובות שעווה של מפורסמים ואישים שנראים ממש כמו אנשים אמיתיים! (אנג'לינה ג'ולי, טראמפ, בריטני ספירס, המלכה אליזבת, ג'וני דפ ועוד..). היו חדרים בנושאי מלחמת הכוכבים, גיבורי על, ספורט, היסטוריה וכמובן מסלול דינאמי בקרונות בנושא ההיסטוריה המרתקת של אנגליה.👑🎩😍😍😍 היה מדהים וחווייתי!


לאחר מכן פנינו לעבר המסעדות באזור, אכלנו בהנאה במקדונלדס וסטארבקס. היה טעים מאוד וכמובן שהיינו נרגשים לקראת היעד הבא שלנו- המחזמר "מלך האריות"!!!!!


וואוו. הגענו לאולם בו מתקיים המחזמר. אולם גדול ומפואר המעוצב בהשראת המחזמר. ההצגה היתה אדירה ונותרנו ללא מילים. השחקנים, המוסיקה, התפאורה, האנרגיה באולם הכל הכל הכל היה פשוט מושלם. אמנם אסור היה לצלם, אך נזכור את החוויה הזאת עוד הרבה מאוד זמן.


בנסיעה חזרה לשיפלייק כבר היתה בולטת העייפות שפקדה אותנו. א😃😎😄😘יך אומרים? עייפים אך מרוצים.


הלכנו לישון עם נשנושים שחיכו לנו בשיפלייק ועם המון ציפייה למחר ולטיולים הבאים שלנו בלונדון.🌉

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה