מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

יום שלישי השני

יום שלישי השני!

 

הקמפוסו.. ת הזמן העובר במהרה לא מפסיקה להפתיע אותנו.


התעוררנו לבוקר שמשי וקסום של קיץ אנגלי. פתחנו את היום שלנו עם ארוחת בוקר 🌻🌞🥐 ולאחריהם שיעורי האנגלית שלנו. הבוקר נסגרו הרכבי הכיתות שלנו וזכינו להכיר את הקבוצה הפורטוגלית החדשה (והם כולם חמודים ונחמדים).


לאחר הלימודים הייתה לנו ארוחת צהריים אותה אכלנו בזריזות כי ולרי ועמית הפתיעו אותנו בידיעה שאנחנו יוצאים ליום סיור נוסף (שלא היה מתוכנן). הפעם בתכנון: ביקור נוסף בהנלי הקסומה. היום החמים בשילוב של קניות וטיולים חצי עירוניים היה מקסים. עשינו הרבה קניות. 🛍 ובילינו עם החברים. כולנו מצאנו דברים נחמדים לקנות (גם המדריכים שלנו..).


לאחר אחה"צ המיוחד שלנו חזרנו למנוחה קצרה בקמפוס.


הפעם דילגנו על ארוחת הערב והכל מסיבה נהדרת: ולרי ועמית הכינו לנו ערב מיוחד, הוזמנו פיצות 🍕🍕 ישבנו בחדר המנוחה של הצוות המקומי, חדר נעים מאוד מלא ספות ושטיחים שהיה מוכן במיוחד בשבילנו, לשחק משחקים ולהינות מהפיצה הטעימה שלנו.


למרות היום החמים שהיה, גשם זלעפות הפתיע אותנו וכיסה לחלוטין את הקמפוסלרגע מצאנו את עצמנו נהנים להתכנס יחד בחדר החמים כשבחוץ הגשם השוטף, הברקים והרעמים. (ולחשוב שבארץ חום אימים).

 

פנינו לחדרנו כשאנו שבעים, מרוצים ומלאי ציפייה מיום הטיול ברידינג מחר!

 

לבנתיים...המשך שבוע נפלא,

נעדכן בפרק הבא ביומן המסע..

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה