מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

יום שישי (:

היום השישי!!!!


את הבוקר שלנו, פתחנו כמו תמיד בארוחת בוקר במזג האוויר הקר של הקיץ האנגלי (טוסט, קרואסונים וביצים).

 

לאחר הארוחה פנינו אל פעילויות ספורט ויצירה, היה לנו כדורעף 🏐, תופסת וציורים, משחק פריזבי והכנת כובעים 👒. זכינו לראות את כישרון הציור והצביעה של הרבה מאיתנו.


אחרי פעילויות הבוקר, פנינו לארוחת הצהריים (בתפריט: פיש אנד צ'יפס הו כמה בריטי! 💂🏻), משם פנינו לשיעורים להמשך לימודי אנגלית עם שאר החברים מכללללל העולם. בימים אלו השיעורים עוברים בצורה חלקה יותר, מהנים יותר הודות לקשרים העמוקים יותר שיצרנו עם המדריכים, המורים והילדים, והסתגלנו לשיטות ההוראה, למטלות והכי חשוב לשפה האנגלית!


ולכבוד סוף השבוע חווינו רגעים מדהימים בפעילות הגיבוש שלנו.

שיחקנו במשחק הפגישות בו כולנו שוחחנו זה עם זה על נושאים מגוונים ומעניינים (אתגר הסוכריות המגעילות, חלומות, רגעים מביכים, הבנים מול הבנות ועוד). כל כך כיף היה לראות את ההנאה, הצחוקים וההתרגשות של כל אחד ואחד מאיתנו בזמן הפעילות ואין ספק שזה גיבש אותנו רבות.

 

ואם חשבתם שבכך נגמרה פעילות השבת, טעות בידכם.

התחלקנו לשתי קבוצות שהתחרו במשחק הפנטומימה. היה פשוט מצחיק ומהנה- נראה אתכם מנסים להציג בפנטומימה מילים כמו "קלקול קיבה", "תפוח אדמה", "אבו-נפחא" ועוד.


לאחר מכן פנינו לארוחת הערב- והפעם רבותיי, פסטה טעימה טעימה, לחם שום, ופודינג טופי מדהיםםםם. חלקנו ערכנו קידוש לקראת כניסת השבת, והודות לטבח המקסים זכינו בחלה אפויה וטעימה (אם כי תוספת מלח לא הייתה מזיקה).

 

הבנות הדליקו נרות, ובירכנו על היין והלחם. היה מרגש מאוד.


ובזאת זה לא נגמר- בפעילות הערב היינו במסיבת דיסקו מקפיצה עם כל החברים, ובכך נגמר לו עוד יום מלא חוויות, והלכנו לישון עם ציפייה גדולה ליום הטיול המרתק לאוקספורד המהוללת.

 

נתראה בפרק הבא של יומן המסע.

 

אוהבים,

ולרי, עמית והקבוצה. 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה