מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

היום הראשון בשיפלייק!

יום ראשון בשיפלייק!

 

אז אחרי הפרידות קורעות הלב מכם ההורים 😩, עלינו לבדיקות הביטחון והצ׳ק אין שעברו מהר וביעילות, זכינו להינות קצת מהדיוטי-פרי ועלינו ל- 5 שעות טיסה אל האי הבריטי הקסום!

במטוס קיבלנו ארוחות בוקר, חביתה או בלינצ'ס לבחירתנו (:

 

קיווינו להגיע אל אנגליה קרירה וגשומה כמו בסרטים, אבל סתם לא, לוהט פה! (אם כי ממש לא כמו בארץ...). ואז לכולנו לקח קצת זמן לעכל את הנסיעה בצד שמאל של הכביש אבל הנהגת המדהימה קארי ממש הקלה עלינו. בדרכנו לשיפלייק ראינו מכוניות הזויות ומכוניות יוקרה (בלי סוף), נןפים ירוקים ומבנים מסורתיים מפוארים.

 

היום הראשון הוגדר להסתגלות והיכרויות.

אחרי היכרויות ראשונית עם שון מנהל המרכז שלנו, פנינו לארוחת הצהריים.. טוב לא כולנו רגילים לאוכל שהוא לא של הבית.. היה עוף ותפוחי אדמה (בריטים לתפארת, אמרנו?), ירקות לצמחונים ועוד כמה סלטים..

 

אחרי הארוחה ומעט המתנה, עשינו סיור בקמפוס המגניב של שיפלייק, שמשרה עלינו אווירה של מאות קודמות עם מבנים ישנים ואנגליים במיוחד). משם פנינו להתמקמות בחדרים וקצת זמן פנוי עד ארוחת הערב.

 

אחרי ארוחת הערב התקיים משחק מצא את המטמון עם כל ילדי הקאמפ! יש פה ילדים מצרפת, ספרד, אוקראינה, סין וקזחסטן, יצא לנו להכיר ולדבר עם חלק מהם ואולי השבוע נזכה להיכרות יותר מעמיקה..

 

מחר צופה לנו יום מגניב ועמוס בקמפוס; פעילויות ספורט מגניבות, היכרות עם המרכז באופן מעמיק יותר ומבחני הרמה (שאין לנו מה לחשוש מהם!)

 

ועד מחר- אנחנו בדרך להשלמת שעות שינה!

נשיקות וגעגועים מכולם

 

ולרי, עמית והקבוצה (:

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה