בידלס 9.7.2017

יום כיף בברייטון :)

בוקר טוב הורים יקרים !

ממש עוד כמה שעות אנחנו שוב ניפגש ונוכל לספר לכם בדיוק איך עבר עלינו הקיץ המדהים הזה !

אבל עד אז , אכתוב לכם עידכון אחרון על היום המהמם שעבר עלינו כאן באנגליה.

את הבוקר פתחנו בארוחת הבוקר, ואחרי התארגנות מהירה עלינו לאוטובוס יחד עם שאר ילדי הסאמר סקול שלקח אותנו לברייטון.

הדרך לקחה בערך שעתיים ומהחלון הסתכלנו החוצה ונהננו לראות את אנגליה בפעם האחרונה.

הגענו לברייטון שהיא עיר מהממת ששוכנת על החוף! כבר מהחלון באוטובוס זיהינו שיש כמו מין לונה פארק קטן עם מתקנים , בובות, ואוכל מגניב וטעים שנמצא ממש על הים. הךכנו לשם לזמן חופשי של כ- 40 דקות ונהננו מהמתקנים , מהאוכל ומהנוף של הים והשחפים שעפו סביבנו! זה היה ממש ממש מדהים!

משם חצינו את הכביש והלכנו לעבר ה "sea life" שזה מו מן מצפה תת ימי שרואים בו המון דגים מיוחדים ומגניבים. היו שם דגים שנראו כמו נמו, היו דגים קטנים והיום גדולים מאוד, אפילו כרישים קטנים ולובסטרים ראינו שם !! אחרי שהסתובבנו שם וראינו את כל הדגים המיוחדים הלכנו יחד כקבוצה למתחם הקניות של ברייטון וקיבלנו שם זמן חופשי להסתובב ולקנות דברים !

נדהמנו מהקניון הענק שהיה מלא בחנויות מכל הסוגים , גם המון חנויות שאין בארץ !

משם הלכנו לפריימארק שנמצא ממש קרוב לקניון - וגם שם נדהמנו מהגודל של החנות והסתובבנו בין כל הבגדים וחיפשנו דברים חדשים לקנות :)

אכלנו מקדולנדס, kfc ופיצות - כל אחד מה שהוא רצה , עברנו שוב בפעם האחרונה ליד הים של ברייטון ועלינו שוב לאוטובוס בדרך חזרה למרכז.

כשהגענו למרכז הלכנו לאודיטוריום ושם בטקס מיוחד קיבלנו את תעודות הסיום שלנו של הסאמר סקול.

אחר כך המשכנו לפעילות סיכום , שבה נפרדנו יפה מכל הילדים הישראלים, כתבנו אחד לשני ברכות מרגשות ויצאנו כל אחד עם מזכרת קטנה מכל הילדים בקבוצה.