בידלס 9.7.2017

יום קסום בממלכת הארי פוטר

עוד יום קסום כאן בסאמר סקול - ולא סתם קסום - הארי פוטר קסום !!

בבוקר בבוקר מיד אחרי ארוחת הבוקר הטעימה שלנו , התחלקנו לכיתות והתחלנו בלימודי האנגלית שלנו :)

למדנו שלוש שעות שבסופן הלכנו לאכול ארוחת צהרים - אכלנו מהר וישר הלכנו לכיוון האוטובוס שיקח אותנו לאולפנים של האחים וורנר לסרט הארי פוטר !
היה קצת גשם אבל זה לא עצר אותנו, איזה מזל שהאולפנים במקום סגור ולא נרטבנו :)

נסענו נסיעה של בערך שעה וחצי עד שהגענו לאולפן, שם קיבלנו צמידים ונכנסנו, ראינו פוסטרים של סרטי הארי פוטר בכל השפות - גם בעברית . אחר כך ראינו סרטון קצר של כוכבי הסרט מספרים על הסרט ועל החוויה שהייתה להם כשהשתתפו בן, ומשם נכנסנו לעולם הקסום של הארי פוטר.

ראינו את חדר האוכל של בית הספר הוגוורטס, ראינו את החדר בו ישן הארי פוטר, את הבגדים של השחקנים, את המקום בו צילמו את הסצנות של היער , ראינו סרטונים שהסבירו איך עשו את כל האפקטים , ועוד המון המון דברים מגניבים !

עברנו בחנות מזכרות שהייתה כולה הארי פוטר ואז שתינו קפה ושוקו בסטארבקס!

משם חזרנו למרכז , ואכלנו מלא מלא פיצות טעימות :)