לידינגטון 09.7.2017 Extreme

יום טיול מגניב בלונדון!!

הרגע לו חיכינו לו הגיע!!

יום הטיול הגדול שלנו בלונדון!!!!!! יוהווו!!!!

קמנו מוקדם הישר אל ארוחת הבוקר מלאת הדגנים שוקו וביצים וטוסטים

רצנו לחדרים ואספנו את התיקי קמפוס האהובים שלנו ועלינו על האוטובוסים אל עבר לונדון!!!

קבוצת הכדורגל שלנו נסעה הישר לאצטדיון צלסי עם המדריכה סיון נכנסנו למוזיאון הרשמי  של צלסי ולמדנו על ההיסטוריה של הקבוצה

המשכנו ממש אל תוך האיצטדיון גילינו שיש בו 42 אלף מקומות!!! ישבנו בעמדת העיתונאים וירדנו אפילו לחדר הראיונות הרישמי!!!

ביקרנו בחדרי ההלבשה של הקבוצות המתארחות שהיה נחמד והכל אבל..... כשנכנסו לחדר ההלבשה של הקבוצה של צלסי זה היה כאילו נכנסנו לספה במלון 5 כוכבים! פשוט מטורף ואדיר!!!

יצאנו למנהרה שבא השחקנים יורדים למגרש והמדריך שלנו נתן לנו לשאול איזה שאלה שרצינו!

משם יצאנו לחנות המזכרות הענקית של הקבוצה!

ממש באותו הזמן בהקבלה מושלמת קבוצת האקסטרים יצאה לשייט שמשי על נהר התמזה נהנתה מהמים ההדרכה ויחד עם המדריכה ההורסת הודיה ראינו את הביג בן ,את גשר לונדון הגדול והמפורסם ואת המילניום- הבניין הכי גבוה באירופה ! ירדנו מחוייכים ובהיי הישר לסיור רגלי ומהנה מהביג בן אל ארמון בקינגהאם ישבנו בפארק מהמם ופורח ונחנו לנו באווירה לונדונית מדהימה

קבוצת הכדורגל נסעה אל עבר השייט בעצמה רק שאזזזזז תפס אותנו גשם מטורף!!! מזל שהשייט היה בסירה סגורה ועדיין יכלנו לראות הכל ולהינות מהנופים והביג בן והמדריך המקומי שהרס אותנו מצחוק!

משם נפגשנו כולנו גם אקסטרים וכדורגל ב..... לונדון איי!!! הגלגל הענק והשקוף שמשקיף על כללללל לונדון!!!

משם כבר לא נותרו לנו מילים מהיום העמוס טוב הזה ועלינו על האוטובוס חזרה ללידינגטון