לונדון ברונל Discovery 23.7.2017

יום רביעי בברונל לונדון :)

היום הרביעי היה לנו קצת גשום וקריר אבל מהנה במיוחד!🙃

מיד לאחר ארוחת הבוקר בה פינקו אותנו היום בקרואסונים שווים במיוחד 🥐

יצאו ליום סיור בלונדון 🇬🇧

חלקנו אוטובוס עם קבוצה מסין וקבוצה מאיטליה ויחד עם גרג המדריך הבריטי🙋🏼‍♂ (שליווה אותנו גם אתמול 😃 ) נסעו נסיעה דיי ארוכה למרכז לונדון.🚌🇮🇹🇨🇳🇮🇱

את הסיור התחלנו בקרוז ⛴ בנהר לונדון, אותו סיימנו ממש למרגלות הביג-בן. למדנו גם ש״ביג-בן״ זה בעצם השם של הפעמון הגדול שנמצא בתוך המגדל, ולמגדל עצמו פשוט קוראים ״מגדל השעון״.🔔

משם חצינו את הנהר והלכנו לסיבוב על הלונדון איי (london eye)-🎡 הגלגל הענק הגדול באירופה, שהיה גם הגדול בעולם עד 2006!! Smileys

זכינו להכנס במסלול המהיר ובעצם לא חיכינו בתורSmileys

הצטלמנו עם הנוף של לונדון מכל הכיוונים עד שסיימנו את הסיבוב. מאוד נהנינו לראות את לונדון מלמעלה.

אחרי הלונדון איי צעדנו לכיוון ארמון בקינגהם.

בדרך עברנו ליד מגורי חברי הפרלמנט הבריטי וראשת הממשלה תרזה מיי, ברחבת משמר הסוסים 🐎השומרת על ארמון וויט הול- שם פגשנו שומרת משעשעת💂🏻 שלא הצלחנו להצחיק למרות שממש ניסינו, עברנו בגנים מהממים שהיו בהם ברווזים🦆, מלא יונים🕊 וגם סנאים🐿 לטענת המדריך הבריטי אבל לא הצלחנו לראות אותם..

כשיצאנו מהגנים הגענו לאחד מארמונות המלוכה- הבקינגהם פלאס. למדנו שהגברת שמופיעה בפסל הענק שבמרכז הכיכר היא המלכה ויקטוריה👸🏻 ושיש מגוון של דגלים שיכולים להתנוסס מעל הארמון וכל אחד מהם אומר משהו אחר. היום היה דגל אנגליה 🇬🇧 שאומר שהמלכה 👸🏼 לא נמצאת אבל נמצא בארמון לפחות אחד ממשפחת המלוכה.🤴🏻

משם צעדנו לכיוון רחוב ממש מגניב בשביל לנשנש משהו כי כבר נהינו רעבים מכל ההליכה וההיסטוריה. ראינו מופעי רחוב מגניבים ולאחר מכן חזרנו חזרה לברונל.