סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

איך כבר הגיע יום רביעי?!! 🤔

ערב טוב להורים המתוקים שלנו!

קמנו היום לבוקר כייפי במיוחד שנפתח בטיול כמו שאנחנו אוהבים!😍

צעדנו עד לCatlon Hill, גבעה שמשקיפה על סקוטלנד ואחד מהאתרים התירותיים ביותר באדינבורו שבסקוטלנד😆

מיד לאחר מכן עברנו לסקור את רחוב הprinces street - רחוב שוקק ומלא בחנויות שאנחנו אוהבים!

למרות שירד קצת גשם- לא נתנו לזה להשפיע עלינו ועשינו סלפי מטריות ☂☂☂

או במילים אחרות- שופינג משמח לבב אנוש 😄😊👜🛍

לאחר הטיול נסענו למרכז הלימודים ואכלנו ארוחת צהריים חמה🌭🍕🍌

לאחר הארוחה התכנסנו בכיתות והמשכנו לעבוד בחוברות; חלקנו אף כתבנו הצגה והבאנו לידי ביטוי את כישורינו בתחום המשחק 😊 (גילה אלמגור- אנחנו מאחורויך 💪)

בחלק השני של השיעור - עבדנו על הפרזנטציות שלנו למחר- עלינו להציג מול כל חברינו את הפרוייקט שלנו באנגלית על הבמה... איזה מזל שאנחנו כבר מנוסים ❣💜💝💞

לאחר השיעורים יצאנו להפסקה, אכלנו ארוחת ערב - פינקו אותנו בהמבורגרים וצ'יפס 🍔🍟

וכמובן שלא שכחו גם את הצמחוניים שבנינו (אהמ..) 🍄🍅🌽

לאחר ארוחת הערב, היינו עייפים, ושיר שחררה אותנו לפעילות גיבוש ולזמן מנוחה🎂🍰, והחליטה לארגן יציאה ספונטנית לסטארבקס שסמוך אלינו!

אחרי שהתפנקנו על פראפוצ'ינו קרמל, צפינו בסרט בסלון ונשנשנו פופוקורן!!!🍿

מחר צפוי לנו יום מהמם שיתחיל עם ביקור בגנים הבוטנים - גינות מדהימות ומאד מפורסמות בסקוטלנד! 🌳🌴🍀🍃

ועד אז... הלכנו לטעון את המצלמות, את הפלאפונים ואת עצמנו לקראת עוד יום כייפי בסאמר סקול😍🤗😉